• Ad
  • רגע לפני ההשקה הרשמית בתערוכת פרנקפורט ב.מ.וו חושפת את הגרסה הפסיכית של מכונית הסאלון שלה. בתפריט 600 כ"ס, האצה למהירות תלת ספרתית ב-3.4 שניות ומהירות מרבית של מעל ל-300 קמ"ש. אצלנו בתחילת השנה הבאה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב.מ.וו חשפה אמש רשמית את ה-M5 החדשה לקראת הצגתה לציבור בתערוכת פרנקפורט בעוד כחודש.
    הדור השישי של אחד הדגמים האייקוניים ביותר של היצרנית מבוואריה צפוי להגיע לשווקים השונים ובהם לישראל לקראת שנת המודל 2018.

    מרבית הפרטים והחידושים שבדגם החדש נחשפו ברשת במהלך החודשים כשהמשמעותי שבהם הוא מעבר להנעה כפולה במקום אחורית בלבד בחמשת הדורות עד כה.

    המנוע בתוצרת וי 8 שומר על  נפח ששל 4.4 ליטרים כמו בעבר, אך בעזרת צמד מגדשי טורבו ותכנון מחדש ההספק עלה ל-600 כ"ס והגמישות שופרה עם מומנט עצבני של 76 קג"מ. אלה מועברים לכביש דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה במקום רובוטית כפולת מצמד בעבר ומאפשרים למכונית הסאלון הביצועסטית להשלים את המאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות. מאתיים קמ"ש ירשמו כעבור 11.1 שניות ואם תסירו את הגבלת המהירות האלקטרונית ל-250 קמ"ש תוכלו לראות גם מהירות מרבית של קצת מעל ל-300 קמ"ש על הסקאלה.

    מעבר לסמלים קדימה, מאחור ועל צמד הכנפיים הקדמיות, מבחינה עיצובית ה-M החדשה תבודל מגרסאות אחרות של סדרה 5 בעיקר על ידי פגושים אגרסיביים כשבקדמי ניתן יהיה לפגוש אחד עם כונסי אוויר עצומים ובאחורי דיפיוזר בעל נוכחות ו-4 יציאות מפלט. כמו כן ניתן לציין מראות בעיצוב אווירודינמי ייחודי, חצאיות צד וחישוקי 19" או 20" בעיצוב ייחודי.

    עוד ב-TheCar:
    אודי נוטשת את הקוואטרו?
    ב.מ.וו. מציגה: סדרה 5 גרסה 7
    אודי RS7 במבחן. לאלף נמר

    למרות התפיחה הקלה במימדים, שלל מערכות הבטיחות המתקדמות וההנעה הכפולה, הודות לחלקי מרכב עשויים מאלומיניום וגג מסיבי פחמן, ה-M5 החדשה קלה במעט מקודמתה.

    לקוחת שיזמינו את חבילת M יוכלו לקבל, מעבר לחישוקים המוגדלים ולביטול הגבלת המהירות האלקטרונית, גם מערכת בלימה קרמית שמעבר ליעילותה המשופרת בעת שימוש אגרסיבי גם מפחיתה את משקל המכונית ב-23 קילוגרם.

    תמונות הקוקפיט חושפות שילוב קרוב למושלם בין יוקרה לספורטיביות עם הגה מזמין, מושבים עם אפשרות לכיוון רמת התמיכה הצדית ועיטורי אלומיניום.

    מקורות בחברה מסבירים שהמעבר להנעה כפולה שפותחה במיוחד לדגם נובע מהרצון של ב.מ.וו להנגיש את מעטפת הביצועים הפסיכית של הרכב הזה גם למי שאינו "נהג על", אך לשמחתם של חובבי הדריפטים והלקוחות הותיקים של הרכב, ה-M5 החדשה תגיע (כמו מרצדס E63 AMG) עם מערכת מצבי נהיגה שתכלול מעבר למצבים הסטנדרטיים גם מצב שמעביר באופן קבוע את כל הכוח רק לגלגלים האחוריים.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    600 כ"ס והנעה כפולה: נחשפה ה-M5 החדשה של ב.מ.וו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.