• Ad
  • פסטיבל פבל ביץ' יפתח היום (ראשון) בקליפורניה. חוץ ממכוניות אספנות יקרות להחריד, תוכלו לפגוש שם כמה וכמה דגמים עדכניים וגם רכבי קונספט כמו ספינת דגל יוקרתית של קאדילק וקונספט מרשים למרצדס-מייבאך ספורט קופה חדשה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2016-Cadillac-Escala-Concept-Exterior-003תערוכת המכוניות הקלאסיות המתקיימת בסוף כל אוגוסט בפבל ביץ' שבקליפורניה נחשבת, לצד פסטיבל המהירות בגודווד שבבריטניה, לאחד מהאירועים המשמעותיים עבור חובבי רכבי אספנות, במיוחד אלה שאוספים כלי רכב מהסוג הנדיר והיקר להחריד.
    התערוכה, המתקיימת בחוף המערבי של ארצות הברית ובמיוחד תחרות ה- Concours d'Elegance, מושכות אליהן אספנים, חובבי רכב וגם לא מעט "מי ומי" כשהמשותף לכולם הוא פלוס נדיב במיוחד בחשבון הבנק.

    זו כנראה הסיבה שהביאה בשנים האחרונות כמה מיצרניות הפרימיום לפרוש חסות על אירועים שונים בתערוכה ולחשוף בה, לצד היצירות הקלאסיות, כלי רכב עדכניים וקונספטים מרהיבים להצגת יכולת ובחינת תגובות הקהל לחידושים עתידיים עם דגש על יוקרה מוגזמת.

    קאדילק רואה בפבל ביץ' סוג של מגרש ביתי ובשנים האחרונות הציגה על מדשאות הגולף המטופחות כמה דגמי תצוגה מרשימים שחלקם שימשו בסיס או לפחות השראה לדגמים שהגיעו לייצור סדרתי.

    עוד ב-TheCar:
    אלביס פרסלי אולי עזב את הבניין, אבל ה-ב.מ.וו שלו חוזרת בענק
    קאדילק מתאמצת יותר: משיקה את ספינת הדגל CT6
    מרצדס מפתחת מתחרה לבוגאטי שירון

    השנה יצרנית היוקרה האמריקאית תציג בתערוכה שתפתח היום (ראשון, 21 באוגוסט) את האסקלה ((Escala – קונספט מבושל היטב לאיך שבאמת הייתה צריכה להיראות (ואולי תראה בעתיד) ספינת הדגל של החברה.

    הקווים הכלליים מזכירים את ה-CT6, הדגם הבכיר של החברה בייצור סדרתי, עם סבכה ענקית ויחידות תאורה אופקיות בצמוד לקווי המתאר הקדמיים של הרכב, אך בניגוד למראה המעט מסורבל ולא מאוד הרמוני של ה-CT6, עיצובו של דגם התצוגה, לפחות בתמונות ולמרות מימדים עצומים עם אורך של לא פחות מ-5.3 מטרים, נראה מרשים ומעודן לא מעט בזכות פנסים צרים יותר, סבכה קצת פחות מאיימת, מכסה מנוע עם תפיחת כוח נאה אך לא מוגזמת ופרופיל נמוך בעל גג משתפל לאחור המשלים תצורת סדאן קופה ייחודית לרכבים במימדים שכאלה.

    2016-Cadillac-Escala-Concept-Exterior-001

    2016-Cadillac-Escala-Concept-Interior-029במקום דלת תא מטען קלאסית האסקלה מצוידת בליפט-בק ענקי, בדומה למוכר לנו מרכבי סקודה, ופתיחתו חושפת תא מטען עצום ונוח לגישה.

    הקבינה כוללת כמצופה ניחוחות יוקרה ברורים ואת כל אביזרי הנוחות המתבקשים ואף מעבר לכך, אך מציגה עיצוב אוורירי נטול דונמים של עור וגימורי דמוי עץ המאפיינים רכבי פרימיום מארץ הדוד סם ובהחלט ניכרת השראה מרכבים דוגמת ה-S קלאס העדכנית של מרצדס.

    בתא המנוע ניתן למצוא יחידת הנעה חדשה שקאדילק מפתחת בימים אלה וצפויה להגיע בקרוב לדגמים סדרתיים של החברה – וי 8 בנפח 4.0 ל' עם צמד מגדשי טורבו שברכב התצוגה חושף הספק מרשים אך לא מטורף של 500 כ"ס שיעברו לגלגלים האחוריים.

    מאחר שה-CT6 הגיעה לייצור סדרתי רק השנה, יש להניח שלפחות בעתיד הנראה לעין האסקלה תשאר בגדר דגם קונספט בלבד. עם זאת, ניתן לקוות שמעצבי קאדילק ישכילו להשתמש בחלק ממאפייני העיצוב הנאים של דגם התצוגה במתיחת הפנים הכה מתבקשת ל–CT6 הגמלונית.

    Maybach-Mercedes-6-4ואם כבר עסקינן ביוקרה מוגזמת אזי אין ספק שמרצדס הלכו עם זה עד הסוף עם הקונספט "ויז'ן מרצדס-מייבאך 6" – דגם תצוגה עתידני השואב השראה מרכבי הקופה העצומים של שנות ה-30 של המאה ה-20.

    מייבאך, למי שאינו מכיר הוא מותג גרמני אולטרה יוקרתי עם שורשים שמתחילים לפני יותר ממאה שנים.
    ימי הזוהר של מייבאך נרשמו בעשורים הראשונים של המאה העשרים, אך עם תחילת מלחמת העולם השנייה הייצור האזרחי במפעל פסק והיצרנית לא חזרה מאז לפעילות עצמאית מלאה.

    בשנות ה-60 מרצדס רכשה את המותג ואת הזכות להשתמש בשם היוקרתי ובמהלך השנים הציגה מספר דגמי פאר שהיו מבוססים על מכלולים של מרצדס ונשאו את לוגו מייבאך.

    בשנים האחרונות נתוני המכירות לא הצליחו להתרומם ובשנת 2013 במרצדס בנץ החליטו לסיים באופן סופי את פעילות מייבאך, אבל למרות זאת ב-2015 מרצדס הציגה גרסת מייבאך במהדורה מוגבלת ל-S קלאס וכעת חושפת בפבל ביץ' דגם קונספט הנושא את שם המותג, מציג פרשנות מודרנית לדגמי הקופה ההיסטוריים של המותג ויתכן כי מרמז על כך שהידיעה על מותו היתה מוקדמת מדי.

    הביצוע הוא מודרני לחלוטין וכולל יחידת הנעה חשמלית מלאה הכוללת ארבעה מנועים חשמליים המפיקים יחדיו הספק של כ-750 כ"ס, מאיצים את הקופה הענקית למהירות תלת ספרתית בתוך פחות מ-4 שניות ומעניקים טווח של 500 קילומטרים בין טעינות.Maybach-Mercedes-6-1

    שם הקונספט רומז על מימדי האורך המוגזמים של מכונית הקופה עם כמעט 6 מטרים מפגוש לפגוש ויחד עם נתון גובה של פחות מ-1.2 מטרים וחישוקי 24" עצומים מתקבלת בהחלט צללית בלתי נשכחת.
    צמד דלתות שחף עצומות מימדים מובילות אל הקבינה המציגה עיצוב מקורי מאוד ורחוק מייצור סדרתי תחת הכותרת "לאונג' 360 מעלות" הכולל בין היתר מושבי באקט המתחברים לדיפוני הדלתות, תצוגה עילית לרוחב השמשה הקדמית, משטחי מגע במקום כפתורים ועוד.

    Maybach-Mercedes-6-18

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יוקרה בהגזמה: קאדילק ומרצדס חושפת בפבל ביץ' קונספטים מרהיבים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.