• Ad
  • הדור השני של הקרוז נוחת בישראל עם מנוע טורבו עוצמתי, ביצועים חמים ושאיפה למחוק את התדמית הבעיתית של הדור היוצא
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    שברולט השיקה הבוקר בישראל את הדור השני של הקרוז במרכבי האצ'בק וסדאן. עם הקרוז החדשה מקווים אנשי UMI לחזור ולהיות גורם משמעותי בשוק המשפחתיות הקומפקטיות שהולך ומצטמצם. לפחות מבחינת המחיר הקרוז החדשה תנסה להיות אטרקטיבית, כשמחירה המחושב לפי נוסחת המס הירוק החדשה שתיכנס לתוקף בינואר יתחיל ב-125 אלף ש"ח לדגם ההאצ'בק ו-130 אלף ש"ח לדגם הסדאן. יחד עם הקרוז החל שיווקו גם של הטראקס המחודש אחרי מתיחת פנים מקיפה אותה עבר בתחילת השנה.

    UMI HQ & CHEVROLET CRUIZ LAUNCHING EVENT

    האתגר הגדול של שברולט יהיה לא רק למכור את הקרוז החדשה בכמויות נאות אלא גם לשפר את תדמיתה ואת שמירת הערך של המכונית, שני תחומים שנפגעו כיוון שהקרוז היוצאת לא זכתה לתדמית טובה בישראל והוצעה זמן רב בהנחות מפליגות ממחיר המחירון וכיד ראשונה עם 0 ק"מ.

    הקרוז בדורה השני היא מכונית שונה לחלוטין ולדברי אנשי UMI היא מכוונת בעיקר ללקוח הפרטי, בו הם ימשיכו לתמוך דרך מערך הטריד אין של החברה.

    יחד עם השקת הקרוז החדשה מתגאים בחברה גם בהשקת אפליקציה ייעודית ללקוחות שברולט המספקת מידע אישי על המכונית, חיבור למרכזי השירות ואפשרות לסיוע במקרה של תאונה/תקלה.

    כמו הקרוז המקורית שהושקה בשנת 2009, גם הדור החדש של הקרוז מוגדר כמכונית גלובאלית עבור שברולט. אלא שלא כמו אותה קרוז, הפעם היא אינה מיועדת להגיע לשוק האירופאי ממנו נסוגה שברולט. הקרוז החדשה עוצבה ותוכננה בארה"ב על בסיס פלטפורמת D2XX המשמשת גם את האופל אסטרה החדשה. המשמעות היא שכמו במקרה של האסטרה, הדור החדש מפגין חיסכון משמעותי של 100 ק"ג בהשוואה לדור היוצא.

    עוד ב-TheCar:
    שברולט מציגה: קולורדו באקסטרים
    מבחן דרכים: שברולט מאליבו החדשה
    איראן החליטה לאסור שיווק רכבי שברולט במדינה

    שלא כמו באסטרה שדווקא קטנה במידותיה, הקרוז החדשה דווקא צמחה ומתמקמת כאחת המשפחתיות הקומפקטיות הגדולות בסגמנט. בסיס הגלגלים התארך בס"מ וחצי ל-270 ס"מ והאורך הכללי צמח ב-6 ס"מ ל-466 ס"מ בסך הכל. העיצוב מיישר קו עם דגמי הסדאן הגדולים של שברולט, המאליבו והאימפאלה, כשהדבר בא לידי ביטוי בעיקר בחזית הדומה (שהודבקה גם לטראקס הקטן) ובקו הגג הנמוך בסגנון קופה.

    הקרוז מגיעה ארצה עם מנוע 1.4 ליטר חדש המספק 153 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ אשר משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה.
    בשברולט מצהירים על נתון תאוצה מרשים מאוד שלא היה מביש רכבי "הוט נאצ'"של 7.7 שניות מ-0 ל-97 קמ"ש (60 מיל לשעה). בתחום צריכת הדלק מצהירים הנתונים הרשמיים על 13.5-14.5 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה ולקוטר הגלגלים.

    UMI HQ & CHEVROLET CRUIZ LAUNCHING EVENT

    UMI HQ & CHEVROLET CRUIZ LAUNCHING EVENTאת עיקר יהבה שמה הקרוז על האלקטרוניקה. מערכת המולטימדיה החדשה התומכת בממשקי אפל וגוגל היא ציוד סטנדרטי, אליה מצטרפת מערכת בקרת ההורים על הרגלי הנהיגה של הילדים.
    בתחום הבטיחות הפאסיבית מרשימה הקרוז עם 10 כריות אוויר כציוד סטנדרטי, אבל דווקא בתחום מערכות הבטיחות האקטיביות היא רושמת מינוס גדול כשהיא אינה מוצעת עם מערכות כאלו המגיעות מפס היצור. במקום זאת מסתפקת הקרוז במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

    בנוסף למוזכר לעיל, רמת האבזור הבסיסית של הקרוז כוללת את כל החשמול המקובל, בקרת שיוט, חיישן אורות וחישוקים קלים בקוטר "16, אך ללא בקרת אקלים המוצעת רק ברמת הגימור "פרימייר", אותה ניתן לקבל בתוספת של 5,000 ש"ח. רמת גימור "פרימייר" המוצעת כרגע רק בגרסת הסדאן מציעה אבזור חריג לקטגוריה, עם מושבי עור וחימום למושבים הקדמיים, מושב נהג מתכוונן חשמלית, מפתח חכם עם הנעה מרחוק, קיפול חשמלי למראות וחישוקי "17.

    הטראקס המחודש ששיווקו מתחיל במקביל לקרוז ממשיך להשתמש באותו מנוע 1.4 טורבו ותיק המספק 140 כ"ס ויגיע מעתה רק איתו. מחירו של הטראקס הוזל בשיעור של כ-7,000 ש"ח והוא מתחיל ב-123 אלף ש"ח לרמת גימור LS ו-132 אלף ש"ח לרמת גימור LT.נוסף לעדכון העיצובי הטראקס העדכני זוכה לקבל את מערכת המולטימדיה של שברולט.

    צילומים: רונן טופלברג 

    UMI HQ & CHEVROLET CRUIZ LAUNCHING EVENT

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שברולט קרוז החדשה בישראל, החל מ-125 אלף שקלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.