• Ad
  • האמריקנים, שלא צריכים להתמודד יותר מול מיטב התוצרת האירופאית, הסתפקו במתיחת פנים קלילה, אך שדרגו את היכולות הבטיחותיות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ביום רביעי השבוע, בתערוכת המכוניות של ניו יורק, תשיק שברולט מתיחת פנים לסוניק, מכונית הסופר מיני אשר הוצגה לראשונה בשנת 2011 והחליפה את 'אביאו'.

     

     

    על אף גילה המתקדם הסתפקו אנשי שברולט במתיחת פנים לא מאד משמעותית, ואפשר להניח שהסיבה לכך היא ששברולט לא מתמודדת יותר על השוק האירופאי אנין הטעם, שממנו נגרעה לפני למעלה משנה.

    היות שכך סוניק לא נמדדת עוד מול מכוניות הסופר-מיני הטובות באמת, כמו פיאסטה, פולו (ומשפחתה), קליאו או 208, ואפילו לא מול יפניות או קוריאניות שנלחמות על מעמדן ביבשת הישנה (ורובן מיוצרות בה או בסמוך לה), כמו יאריס, ג'אז, i20 או ריו.

    השוק האמריקני, בו נמצאות מכוניות סופר מיני בתחתית שרשרת המזון, במידה רבה בחברות השכרה או בציי רכב, הוא מעתה זירת ההתמודדות העיקרית של סוניק, לצד שווקים מתעוררים בדרום-מזרח אסיה ובדרום אמריקה, ואפילו מכוניות הסופר-מיני שנמכרות שם ונושאות שמות מוכרים מאירופה (למשל פיאסטה) הן גרסאות מקומיות שמוצעות לרוב עם מנועים גדולים יותר ורמות אבזור ועידון נמוכות יותר.

    מה שבכל זאת השתנה בסוניק הוא ראשית לכל החזית, אשר קיבלה כעת עיצוב מחודש שבו מוחלפת החזות האגרסיבית במראה סולידי יותר, עם פנסים קדמיים ריבועיים שבהם משולבת גם תאורת יום מסוג LED, ועם שבכה שמזכירה את עיצובן של 'קרוז' ו'מאליבו' החדשות.
    קשתות הגלגלים מובלטות יותר כלפי חוץ, וגם הפנסים האחוריים עוצבו מחדש ובאופן שונה בין גרסת ההאצ'בק וסדאן.

     

     

    שברולט טרם חשפה את עיצוב תא הנוסעים וסביבת הנהג ולכן אי אפשר עדיין לעמוד על השינויים שנעשו שם, אבל אנשי החברה מספרים על התקנת לוח מחוונים חדש עם מד מהירות אנלוגי במקום דיגיטלי עד כה (וזאת תחילתו של שינוי מבורך, יש לקוות), כמו גם על הוספת מערכת מולטימדיה חדשה עם תאימות לממשק אפל ואנדרואיד ועם אפשרות להפעיל ממנה נקודת גלישה אלחוטית למכשירים הניידים של הנוסעים.

    מבחינה מכאנית לא בוצעו שינויים מהותיים וסוניק תוצע, לפחות בשוק האמריקני, עם מנוע 1.8 אטמוספרי או מנוע 1.4 מוגדש טורבו שמספק 140 כ"ס. לשני המנועים יש תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות בעלות שישה יחסי העברה.

    גם רמת האבזור שודרגה, עם מצלמה אחורית סטנדרטית, וברשימת האופציות מופיעים מעתה מפתח חכם, חימום למושבים, וחימום לגלגל ההגה.

    בחלק מן השווקים תוצע סוניק, באופן די ייחודי יש לומר, עם עשר (!) כריות אוויר בטיחותיות, כמו גם עם אופציה למערכת התרעת התנגשות חזיתית שכוללת התרעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שברולט מציגה מתיחת פנים ל'סוניק'

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.