• Ad
  • שברולט קרוז מלפנים

    שברולט מוזילה את הקרוז באופן משמעותי

    יבואנית שברולט חותכת את מחיר הקרוז ומציעה את המשפחתית במחיר של 114,000 שקלים. בכך הופכת המכונית למשפחתית הזולה בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי שלפני חודש הוזילה UMI, יבואנית שברולט, את מחירה של סוניק סדאן באופן משמעותי, מודיעה היבואנית על חיתוך מחיר גם במכונית המשפחתית, שברולט קרוז.

    עד עתה נמכרה שברולט קרוז עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו (140 כ"ס) ותיבה אוטומטית (שישה הילוכים) במחיר של 125,000 שקלים בתצורת סדאן ו-129,000 שקלים בתצורת סטיישן. מהיום מחירה של המשפחתית יעמוד על 114,000 שקלים ו-118,000 שקלים בהתאמה. בכך הופכת המכונית למשפחתית הזולה בישראל וכמתחרה חדשה בסגמנט התת-משפחתיות כדוגמת סקודה ראפיד, פיז'ו 301 ויונדאי i25.

    שברולט מגדישה את המכוניות בתקווה להאיץ מכירות

    המחיר החדש מתייחס לקרוז ברמת אבזור LT הכולל מערכת מולטימדיה (מיי-לינק) עם כניסות USB ו-AUX, קישוריות בלוטות', בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים, חימום למושבים הקדמיים, פנסי ערפל, ועוד.

    ב-UMI אומרים שהתמחור החדש התאפשר בין היתר בזכות שערי מטבע נוחים וקשר מתחזק עם GM העולמית (שאמנם עוזבת את אירופה אך ממשיכה את פעילותה בישראל). בנוסף מנסה היבואנית להרחיב את פעולותיה לקהל הפרטי ואם כבר לא צריך לספק הנחות לחברות הליסינג, ניתן להוזיל את דגמי המכוניות. מתחילת השנה ועד סוף אוגוסט נמכרו 1,982 מדגמי קרוז.

    כמו במקרה של סוניק סדאן גם הפעם UMI מגבילה את המחיר בתקופת זמן: במקרה של סוניק סדאן עד אוקטובר ובמקרה של קרוז עד תחילת שנה הבאה. אבל בעבר כבר ראינו כיצד תאריכי הסיום של מבצעים והנחות נדחים שוב ושוב ובפועל הופכים למחיר החדש והרשמי לאותו הדגם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.