• Ad
  • רנו מציגה: ישבנים קטנים ולוהטים

    העירונית הלא שגרתית של רנו המצוידת בהנעה ובמנוע אחוריים זוכה לגרסה ספורטיבית המשלבת משקל נוצה ו-110 סוסים הדוחפים את האחוריים. לאכזבתם של חובבי הדריפטים מערכת בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4354657687688קצת יותר משנתיים אחרי שנחשפה בדורה ה-3, בו היא עושה שימוש בתצורה מאוד לא שגרתית למכונית קטנה הכוללת מנוע והנעה אחוריים ואחרי הרבה ציפיות מחברה הידועה ברכבי ההוט האץ' המעולים שלה לגרסה קצת יותר מפולפלת שתאפשר להתענג על מנעמי ההנע(א)ה האחורית, רנו תשיק בקרוב, במסגרת פסטיבל המהירות של גודווד באנגליה, את הטווינגו GT עם מנוע 3 צילינדרים מוגדש בנפח 900 כ"ס המפיק 110 כ"ס.

    לצערם של חובבי הרכב הותיקים שעדיין מתגעגעים לרנו 8 גורדיני הקטנה הלוהטת והבלתי נשכחת משנות ה-60' וה-70' של המאה ה-20, הפעם ברנו החליטו שלא ללכת עד הסוף ולא מדובר בגרסת הארדקור סופר עוצמתית וקרבית עם סכין בין השיניים על פי מיטב מורשת רנו ספורט, אלא בדגם מסוגנן ומפואר יותר המשלב ניחוחות ספורטיביים הכוללים תוכנת ניהול חדשה למנוע ומערכת יניקת אוויר קר שמעלות את ההספק ב-20 כ"ס לעומת הגרסה החזקה ביותר עד כה ומאפשרות לצרפתיה הקטנה להציג על הספידומטר מהירות תלת ספרתית בתוך פחות מ-10 שניות.

    עוד ב-TheCar:
    רנו טווינגו החדשה נחשפת: עירונית קטנה עם הנעה אחורית
    מרצדס משיקה דור שלישי לסמארט בישראל
    רנו קדג'אר במבחן דרכים

    על אף שהטווינגו החדשה לא זכתה לקבל את הסיומת RS השמורה לדגמי הספורט של החברה, ברנו לא הסתפקו רק בהגדלת העדר הדוחף את האחוריים וגרסת ה-GT כוללת כיול שונה למתלים, הגה בעל יחס העברה קצר יותר, חישוקי 17' עם גומי דביק וגם כיול שונה ומתירני יותר למערכת בקרת היציבות האלקטרונית.

    465467576765

    עם זאת, לאכזבתם של חובבי הדריפטים שקיוו למצוא כאן פרטנרית אמיתית למשחקי ישבן, מערכת בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק מלא – כזה שיאפשר לבחון באמת האם מדובר בחיית דריפטינג אורבנית.

    לבד מהגלגלים הגדולים יותר, גרסת ה-GT תצויד גם בפנסים ראשיים מושחרים, דיפיוזר אחורי, צמד יציאות אגזוזים ועיטורים גרפיים כמו פסי ראלי על מכסה המנוע והגג. הרוכשים יוכלו לבחור בין צבע כתום מטאלי, לבן או שחור.
    תא הנוסעים עבר אף הוא התאמה קלה ולטענת רנו יעזור למשתמשי הרכב להיכנס לאווירה הנכונה.

    האם ההחלטה שלא לקרוא לגרסה זו RS קשורה לביצועים הלא מממש לוהטים של הדגם או שברנו מתכננים להציג לטווינגו גרסה עוצמתית יותר? ימים יגידו.

    6876787797

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.