• Ad
  • רכב 18 אלף קילומטרים על קטנוע כדי להגיע ולהקיף את הנורבורגרינג

    צעיר דרום קוריאני החליט, כמו חובבי רכב רבים, להגשים חלום ולהגיע לרינג. במקום להזמין כרטיס טיסה הוא עלה על הקטנוע העירוני שלו בסיאול ורכב 18 אלף קילומטרים עד למסלול המפורסם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    small_norburgring_by_noam_wind008מסלול המרוצים נורבורגרינג מושך אליו מדי שנה עשרות אם לא מאות אלפי בני אדם שמגיעים מכל קצוות תבל כדי לחוות מקרוב את פיתוליו.
    מסלול המרוצים המאתגר באורך 20.8 קילומטרים הכולל 154 פניות נסלל ב-1927. במהלך השנים המסלול החריג באורכו זכה למוניטין קטלני מפוקפק ולכינוי "הגיהנום הירוק" בשל התאונות הרבות שהתרחשו בו על רקע נופיו הפסטורליים.
    למעשה, מרוצי הפורמולה 1 במסלול הופסקו לפני 40 שנה לאחר שבשנת 1976 מכונית הפרארי של הנהג ניקי לאודה עלתה באש כתוצאה מתאונה.

    מאז משמש המסלול למרוצים בקטגוריות נמוכות יותר, כמסלול מבחן אייקוני של דגמי ספורט בקרב יצרי בין יצרניות הרכב על זמני ההקפה במקום ובעיקר כמעין כביש אגרה פתוח לציבור הרחב בו כל אחד, בתמורה ל-24 יורו, יכול לעלות להקפה עם כל כלי שמחוברים אליו גלגלים.

    עוד ב-TheCar: 
    לא רק בכביש 1: הגבלת מהירות במסלול המרוצים המפורסם בעולם
    נמצא קונה למסלול הנורבורגרינג
    הגודל לא קובע: מסע דרכים אפי על קטנוע 50 סמ'ק

    תושבי גרמניה ושכנותיה הקרובות יכולים לעשות זאת במכוניתם הפרטית, אך משום שלא ניתן לנהוג ברינג במכונית שכורה מי שמגיע ממקומות יותר רחוקים לרוב פונה לאחד מהעסקים שהוקמו בסמוך למסלול המציעים השכרת רכב ייחודי (מסוזוקי סוויפט ספורט, דרך טויוטה GT86 ועד לפורשה 911) להקפה חמה.

    עם זאת, יש גם לא מעט חולי הגה שחוצים אלפי קילומטרים מבריטניה, ספרד, יוון ואפילו ישראל רק כדי לנהוג ברכבם הפרטי בגיהנום הירוק ולמרות שרכבים עם לוחיות רישוי זרות הם מראה די שכיח ברינג, בסוף השבוע האחרון כל מי שהיה נוכח במקום שפשף טוב טוב את עיניו למראה קטנוע הונדה עירוני בסיסי עם לוחית של דרום קוריאה.

    4355566765778

    על הקטנוע רכב בחור קוריאני בשם לי שיצא לדרך מסיאול ורכב 18 אלף קילומטרים דרך סין, רוסיה ולא מעט מדינות באירופה רק כדי להגשים חלום ולרכב על קטנוע ה-SuperCub שלו ברינג.

    עם מיכל דלק זעיר שמעניק לקטנוע טווח של כ-150 קילומטרים בין תדלוקים ומנוע בסיסי בנפח 110 סמ"'ק המפיק בסך הכל 8 כ"ס המתאים לתנועה ברחובות הכרך ומאפשר בקושי להגיע למהירות תלת ספרתית, זו בהחלט הייתה משימה לא פשוטה והיא נמשכה יותר משלושה חודשים, אך הקוריאני הצעיר היה נחוש בדעתו להגיע עם הקטנוע האישי מרחובות סיאול למסלול שעליו שמע כה רבות.

    למרות שבכניסה למסלול אפשר לראות בכל יום עשרות רכבי ספורט מכל הסוגים, אגדות מוטוריות בלתי נשכחות ומכוניות משופרות בכבדות, לי והקטנוע הקטן שלו הפכו מיד לאטרקציה המרכזית במקום.

    רגע לפני שלי יצא להקיף את הרינג עם הקטנוע שלו, נהג מקומי בשם טילו הזמין את הדרום קוריאני להקפת היכרות סופר מהירה כנוסע בלאון קופרה R עם 290 כ"ס שלו.

    לאחר שראה מקרוב את התוואי ולאחר שהסדיר את קצב הנשימה, לי עלה על הקטנוע שלו ויצא אל המסלול.
    שיא חדש מן הסתם לא נקבע שם אך בהחלט הוגשם חלום של מישהו שנסע ממש רחוק כדי לממש אותו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.