• Ad
  • אחרי שכבר היינו בטוחים שאין עוד שום דבר שניתן לחדש בריאליטי, וולוו חושפת את "Reality Road", סדרת מציאות בת 8 פרקים העוקבת אחר עלילותיהם של זמרת מפורסמת, במאית ונהג משאית במסע דרכים ברחבי אירופה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנים האחרונות שיגעון תוכניות הריאליטי כבש כמעט כל פינה. אם בעבר התוכניות התמקדו בכישורי שירה או מקסימום בישול, נראה שכיום האופציה לזכות ב-15 דקות תהילה מגיעה בשלל צורות וסגנונות.
    יצרנית המשאיות השוודית וולוו החליטה לנצל את ההתמכרות הבלתי מוסברת של האנשים לכל מה שמריח מריאליטי ועל מנת לחשוף לציבור הרחב את סדרת משאיות ה-FH החדשה החליטה להפיק תוכנית מציאות הקשורה לעולם המשאיות.

    על אף שחייהם של נהגי המשאיות למרחקים ארוכים בהחלט נראים כמשהו שיכול לספק שלל חומרים מתאימים למדיום, בוולוו החליטו ללכת על משהו קצת אחר ובמקום שיק של מלונות דרכים זולים ונהגי משאיות מיוזעים החליטו לשלוח את הזמרת השוודית-אמריקאית מאפיי (Mapei) למסע דרכים בין תשעה ימים ברחבי אירופה, יחד עם נהג משאית ובמאית, על מנת להפיק וידאו קליפ לאחד משירה.
    תיעוד המסע נערך לסדרה בת 8 פרקים בני עשר דקות בשם "Reality Road".
    לפני מספר ימים הועלה הפרק הראשון של הסדרה לערוץ היו-טיוב של וולוו משאיות ועד כה שוחררו 5 פרקים שכל אחד מהם זכה כבר למאות אלפי צפיות.

     


    "הרעיון מאחורי התוכנית", מסביר פר נילסון, מנהל יחסי הציבור של וולוו, "הוא להציג את הוורסטיליות, היכולות המיוחדות והשכלולים הרבים הקיימים במשאיות וולוו החדשות, אבל לעשות זאת בצורה מתוחכמת ועקיפה. מעל לכל הסדרה היא תוכנית טלוויזיה קלילה שיכולה למשוך קהל רב ורק אחרי זה פלטפורמה לתוכן שיווקי".
    לדעתו של נילסון, וולוו היא יצרנית הרכב הראשונה המשתמשת בריאליטי למטרות שיווק.


    הפרק הראשון

    כדי ליצור עניין בתוכנית מעבר לזמרת המפורסמת, בוולוו הקפידו לבחור נהג משאית ססגוני בדמותו של ג'נס קרלסון בעל ניסיון של 28 שנים מאחורי ההגה של משאיות כבדות ומי שבשנים האחרונות עובד כנהג מבחן עבור וולוו ובין היתר היה אחד מהנהגים שנהגו בצמד הפרסומות המדהים Epic Split ו-Ballerina Stunt שהחברה הפיקה לפני מספר שנים.

    הצלע השלישית בקבינה, שאגב זכתה לדקורציה לא שגרתית, היא ליזה מינו מורברג, במאית קליפים ידועה בסקנדינביה ובחורה תזזיתית וטובת מראה שמאוד אוהבת ספונטניות.
    מעבר לעלילות השלישייה בצילומי הקליפ על רקע נופיהן המרהיבים של חמש מדינות ביבשת הישנה, בסדרה מוצגים גם כמה פעלולי נהיגה מרשימים שצולמו בעבור הקליפ, ביניהם נסיעה עם משאית ענק על שני גלגלים.
    אין ספק שלא מדובר בדרך שגרתית להציג משאית חדשה, אבל רמת ההפקה הגבוהה והדמויות הססגוניות בהחלט מביאות אותנו להמליץ לכם לצפות בפרקי הסדרה השונים ובקליפ של מאפיי שצולם במהלך המסע ויחשף בראשית יולי

    עוד באותו נושא:
    מבחן דרכים לסדרה FH החדשה של וולוו 

    rere43343

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ריאליטי במשקל כבד: וולוו חושפת סדרת ריאליטי למשאיות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.