• Ad
  • רגע לפני ההנפקה: פולקסוואגן משאית והינו מאחדים כוחות

    יצרניות המשאיות היפנית והאירופאית הגדולות בעולם כרתו ברית אסטרטגית. המטרה: פיתוח משותף של מערכות הנעה וכניסה לתחום הלוגיסטיקה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    במקביל להכרזה הדרמטית של מועצת המנהלים של קבוצת פולקסווגן אודות תוכנית לארגון מחדש של החברה, הודיעו אתמול חטיבת המשאיות של פולקסווגן ויצרנית המשאיות היפנית 'הינו' על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי.

     

     

    קבוצת פולקסווגן היא כיום יצרנית המשאיות הגדולה ביותר באירופה ובדרום אמריקה, לאחר שאיחדה תחת חטיבת המשאיות והאוטובוסים שלה את חברות 'מאן' ו'סקניה', שאותן רכשה, עם פעילות הרכב המסחרי והכבד של פולקסווגן.
    'הינו', בבעלות קבוצת טויוטה, היא יצרנית המשאיות והאוטובוסים היפנית הגדולה ביותר ויש לה נוכחות חזקה בשווקי מזרח אסיה.

    במסגרת ההסכם שנחתם בין השתיים מתכננות החברות לשתף פעולה בתחומי ה"לוגיסטיקה והתחבורה העתידית", פיתוח טכנולוגי ורכש משותף, ובהודעה לעיתונות משותפת שפורסמה על-ידן נכתב שהן "יחקרו לעומק את פוטנציאל שיתוף הפעולה ביניהן".
    ספציפית לגבי שיתוף פעולה טכנולוגי נאמר שהוא יתמקד בפיתוח מערכות הנעה קונבנציונאליות, היברידיות וחשמליות, וגם בתחומי הקישוריות ומערכות נהיגה אוטונומית.

     

     

    קבוצת פולקסווגן והינו לא ייצרו יחד משאיות ואוטובוסים – לפחות לא על-פי מה שנחשף בהסכם זה – וכמובן שגם לא ייצרו ביניהן בעלות משותפת כמו בברית רנו-ניסאן או בבעלות של פיאט על קרייזלר. אבל הן כן חוברות כדי למצות את אחת הנישות בעלות פוטנציאל הפיתוח המרתק ביותר כיום – עסקי ההובלה המקושרת – שלמענם יפתחו יחד "טכנולוגיות חדשניות כדי להציע ללקוחות את הערך הגבוה ביותר".

    אפשר לשער שהמוטיבציה מאחורי שיתוף הפעולה הזה היא ראשית לכל קיצוץ של עלויות פיתוח לקראת מעבר לשימוש במשאיות אוטונומיות, אבל עוד הרבה קודם לכן – ניסיון להתמודד עם ההתחזקות האדירה של יצרניות המשאיות והאוטובוסים הסיניות שמתכוונות להגדיל את המכירות שלהן מחוץ לסין.

    "הברית פועלת בגישה פרגמטית עם ארגון רזה וזכויות מאוזנות לשתי החברות, שנותרו עצמאיות", נכתב בהודעה, ומועצת המנהלים של הברית החדשה תורכב מן המנכ"לים של שתי החברות, "וכן נציגים נוספים של ההנהלה הבכירה".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.