• Ad
  • קרן טרנר תחליף את עוזי יצחקי כמנכ"ל משרד התחבורה

    עוזי יצחקי, שהתפרסם לאחרונה שלא בטובתו ב"פרשת הצ'אקאלאקות" שנחשפה בחדשות ערוץ 2, מפנה את מקומו לאחר 22 שנים במשרד התחבורה, ארבע וחצי מתוכן כמנכ"ל. קרן טרנר, המנכ"לית החדשה, הייתה אחראית לתיק התשתיות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שר התחבורה ישראל כץ בחר בקרן טרנר במקומו של עוזי יצחקי כמנכ"לית למשרד. טרנר תהיה המנכ"לית האשה הראשונה במשרד התחבורה.

    עם כניסתו לשירות הציבורי, בשנת 1994, שימש יצחקי במשך למעלה מחמש שנים כ"עוזר למשנה למנכ"ל משרד התחבורה ורכז ניהול איכות, טיפול בנושאי כוח אדם ומינהל, שיפור הליכים פנים אירגוניים".

     

    עוזי יצחקי

     

    בשנת 1999 מונה יצחקי כ"יועץ מקצועי בכיר למנכ"ל", תפקיד שבו שימש עד לשנת 2004 ובמסגרתו היה אמון על "נושאים מקצועיים בכל תחומי הפעילות של המשרד, ביניהם פיתוח התשתית היבשתית (כבישים ומסילות) וקידום רפורמות ושינויים מבניים בענף התחבורה כיו"ר ומרכז וועדות ציבוריות ובין-משרדיות".

    בין השנים 2004-2012 שימש יצחקי כ"סמנכ"ל בכיר תנועה" ואז הייתה לו "אחריות כוללת על אגפי הרישוי והרכב וטיפול במכלול תחומי הרישוי, הרכב והנהיגה במדינת ישראל; קידום רפורמות ושינויים מבניים; ייזום ויישום פרויקטים לאומיים בשיתוף גורמים ממשלתיים וגופים מהמגזר העסקי; הסרת חסמים וביורוקרטיה וייעול תהליכים; יישום מדיניות הממשלה לפתיחת השוק לתחרות; פעילות להפחתת מספר הנפגעים בתאונות דרכים; קידום חקיקה ראשית ומשנית בשיתוף משרדי הממשלה, ועדות הכנסת וגורמים בענף".

    בארבע וחצי השנים האחרונות יצחקי כיהן כמנכ"ל המשרד ובין השאר התמודד עם נושאים שלא טופלו כראוי בתפקידיו הקודמים, בהם למשל הרפורמה בלימודי הנהיגה (שלא בוצעה) והפרטת מבחני הנהיגה המעשיים (שלא ברור מדוע בוצעה).

    בהודעה לעיתונות שהעביר דובר משרד התחבורה נכתב ש"יצחקי הודיע לשר כץ על כוונתו לסיים את תפקידו, לאחר ארבע וחצי שנות כהונה".

    עם זאת, לא מן הנמנע שהפרישה כעת – בשיא הפעילות של המשרד בתחום התשתיות והמאבק עם ההסתדרות סביב הפרטת מבחני הנהיגה – קשורה גם לפרשיה שבה נקשר לאחרונה יצחקי.

    עוזי יצחקי עלה לא מכבר לכותרות שלא בטובתו ב"פרשת הצ'אקאלאקות" שחשף חיים ריבלין כתב חדשות ערוץ 2.

    בתחקיר של ריבלין מככב כדורגלן העבר והמקורב לליכוד דני נוימן, אשר מסדר לתחקירנים פגישה עם יצחקי, במשרד התחבורה בירושלים, וזאת לצורך בדיקת ההיתכנות של חיוב כל מכונית בישראל לשאת "צ'אקאלאקה'" (פנס מהבהב) כציוד חירום ברכב.

    עוזי יצחקי ניהל לאחרונה את המשבר שנוצר במהלך ניסיון ההפרטה של מבחני הרישוי לנהיגה, ובכלל זה את ההידברות עם הבוחנים ועם ההסתדרות שאותה כפה על המשרד בית הדין לעבודה.

     

    קרן טרנר 2015

     

    קרן טרנר היא סמנכ"לית בכירה לפיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד ובשנה האחרונה קיבלה גם תואר של משנה למנכ"ל.

    עם זאת, לטרנר יש ותק מועט מאד במשרד התחבורה: בארבע השנים האחרונות היא משמשת בתפקיד 'סמנכ"לית בכירה פיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי', והיא אחראית על תשתית התחבורה היבשתית, וזאת לאחר ש"הושאלה" למשרד למשך חצי שנה ממשרד האוצר.

    במסגרת תפקידה הנוכחי הייתה טרנר אחראית על תקציבי הפיתוח גם של פרויקטים תחבורתיים שמבוצעים על ידי חברות ותאגידים קשורים למשרד התחבורה כמו נתיבי ישראל, נתיבי איילון, רכבת ישראל, וכן על פיתוח תשתית הסעת המונים ורכבות קלות במטרופולינים.

    לפני שהגיעה אל משרד התחבורה שימשה טרנר במשך 7 שנים בתפקידים שונים באגף התקציבים של משרד האוצר. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית ותואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.