• Ad
  • אחרי הרבה התלבטויות עכשיו זה סופי: דגם התצוגה המרהיב של קיה, ה-GT, שהוצג בתערוכת פרנקפורט לפני חמש שנים, יעלה בסופו של דבר על הכביש. על רקע קריסת תעשיית הרכב באוסטליה והחלל שתותיר אחריה ההולדן קומנדור העוצמתית, בהנהלת קיה החליטו לתת אור ירוק ל-GT, שתקרא בגרסת הייצור "סטינגר". ההשקה הרשמית צפויה בתחילת השנה הבאה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Kia-GT_Concept-2011-1280-0fאחרי הרבה התלבטויות נראה כי בקיה החליטו בסופו של דבר לאזור אומץ, לקפוץ למים העמוקים ולהשיק בשנה הבאה מכונית סדאן-קופה פרימיום-ספורטיבית שתבוסס על ה-GT, דגם התצוגה המרהיב של החברה שהוצג בתערוכת פרנקפורט בשנת 2011.

    אישור חצי רשמי לכך התקבל בראיון שנתן השבוע מנכ"ל קיה אוסטרליה לאתר רכב מקומי ביבשת השישית. על פי המנכ"ל, דמיאן מרדית', הדגם שפותח תחת שם הקוד CK יקרא בגרסת הייצור שלו "סטינגר" ויכלול הנעה אחורית ומנועים בשרניים. הדגם יושק ברבעון השלישי בשנה הבאה וצפוי לשאת תג מחיר התחלתי של פחות מ-30 אלף דולרים.

    עוד ב-TheCar:
    קיה ספורטאז' במבחן דרכים מול סיטרואן C4 פיקאסו וסקודה אוקטביה
    קיה תשיק בקרוב מתחרה ל-ב.מ.וו

    במשך לא מעט שנים בקיה לא היו בטוחים שייצור מכונית קופה-פרימיום ספורטיבית הוא כלכלי, למרות התגובות החמות להן זכה הקונספט, אך לאחרונה, ככל הנראה על רקע המשבר הקשה בתעשיית הרכב האוסטרלית והכוונה לבטל את העצמאות של הולדן ולשווק תחת לוגו המותג האוסטרלי של ג'נרל מוטורס דגמים של אופל, בקיה הבינו שרכב כמו הסטינגר יכול למלא את החלל שיותיר אחריו ההולדן קומנדור הפופולרי עם ההנעה האחורית והמנועים העוצמתיים אשר יוחלף בשנה הבאה בגרסת הנעה קדמית (או כפולה בגרסאות הקצה) שתבוסס על האופל אינסיגניה.

    כדי לשמור על עלויות ייצור הגיוניות קיה תשתמש בפלטפורמה קיימת של הקונצרן, ככל הנראה זו המשמשת את הג'נסיס G80 ובחזית ניתן יהיה לפגוש בשלב ראשון שתי אופציות למנועי V6 – 3.8 ליטרים אטמוספרי המפיק 311 כ"ס בגרסת הבסיס ו-3.3 ליטר עם צמד מגדשי טורבו ו-362 כ"ס בגרסה היקרה יותר.

    Kia-GT_Concept-2011-1280-06

    לפני מספר שבועות הגיעו לרשת תמונות ריגול שצולמו בקוריאה תחת הסוואה כבדה של רכב המזכיר מאוד בקווים הכללים שלו את דגם הקונספט מ-2011. עם זאת נראה שבדרך לגרסת הייצור הקונספט עבר לא מעט התאמות למרכב שבניגוד לדגם התצוגה כולל קורה B אמצעית ודלתות בסידור קונבנציונלי.

    בשלב זה עדיין לא ברור היכן קיה תחשוף את הגרסה הסופית של הדגם, אך משום שבקיה מאמינים שהדגם יכול לזכות בהצלחה בעיקר בשוק האוסטרלי כתחליף להולדן קומנדור ובשוק האמריקאי, שם צופים לו הצלחה כאופציה זולה שתתחרה במכוניות סדאן-קפה גרמניות מסוגננות דוגמת מרצדס CLS ואודי A7, יש להניח כי ההשקה תתקיים במסגרת תערוכת דטרויט בינואר הבא.

    Kia-GT_Concept-2011-1280-0d

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קיה תשיק רכב פרימיום-ספורטיבי עם הנעה אחורית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.