• Ad
  • המוזיקאי האמריקאי Will.i.am ויצרנית רכבי היוקרה היפנית לקסוס נפגשו על מסלול המראה לא רחוק ממדריד כדי ליצור מוסיקה באמצעות שלוש NX. קבלו את גרסת המציאות המוטורית, בקנה מידה ענק, למשחקי המחשב והטלביזיה 'גיטר הירו' ו'רוק בנד'
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'חולי הגה' לא מעטים בטוחים שצלילים שבוקעים ממנוע של מכונית ספורטיבית הם המוזיקה הנהדרת ביותר בעולם. אחרים, אשר עם כל מה שגוזר עליהם קצב החיים המודרני לא מצליחים להקשיב למוסיקה בביתם, מנצלים את זמן הנסיעה במכונית כדי להתענג על מוסיקה "כמו פעם".

    אבל האם אפשר לשלב בין נהיגה לבין יצירת מוסיקה?

    המוזיקאי האמריקני ווילאם ג'יימס אדמס, המוכר יותר בשם Will.i.am – וידוע כמי שהקים והיה חבר בלהקת ה-Black Eyed Peas וכמפיק מוזיקלי עבד עם אמנים מפורסמים כמו ליידי גאגא ועד U2 – החליט שהכי טוב זה לשלב את הכל יחד וליצור מוסיקה בעזרת מכונית. או לפחות 'סוג של'.

    על מסלול המראה ישן בפאתי מדריד, ספרד, ובשיתוף פעולה עם יצרנית היוקרה היפנית לקסוס, שלושה קרוס-אוברים מדגמי NX וצוות ענק של טכנאים, הוקם מסלול שמורכב מ-350 חיישני לייזר רגישים לתנועה ולקול, וכל זאת במה שנראה כמו 'גרסת מציאות' בקנה מידה ענק למשחקי מחשב כמו "גיטר הירו" ו-"רוק בנד".

     

     

     

    אדמס וצוות של נהגים מקצוענים נהגו על המסלול ובין חיישני הלייזר ו"ניגנו" עליהם ממש כמו שאחדים מאיתנו מנגנים על 'גיטר הירו'.

     

    לקסוס גיטר הירו

    ממש כפי שבמשחקי הטלביזיה / מחשב האלה צריך ללחוץ על המתגים השונים בתזמון מדויק כדי לשמור על קצב, כך גם ה'אן אקסים' נעו על המסלול בתזמון מדויק ובקצב הנכון, ו'ניגנו' את השיר thatPOWER של אדמס.

    ממש לא ברור, אבל מצד שני גם לא באמת משנה, אם המכוניות באמת ניגנו את הניגון המתאים ומה היה הניקוד שלהם מפני שמה שבטוח זה שהסרטון יעלה חיוך על פניכם.
    התוצאה הסופית של כל העבודה הקשה נראית מרשימה בסרטון המצורף, ןמן ההקלה שניכרת על פרצופי חברי צוות ההפקה אפשר ללמוד שלא היה קל להגיע לביצוע מושלם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: תזמורת אורות החשמל של לקסוס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.