• Ad
  • צפו: פרסומות הרכב של סופרבול 2018

    מסטיבן טיילר שהופך קיה למכונת זמן ועד ל-ONE SHOT  של ג'ייפ - קבלו מקבץ מפרסומות הרכב ששודרו בפני מאות מיליוני אמריקאים במהלך הסופרבול ה-52
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כבכל שנה, גם השנה העונה של ליגת הספורט הפופולרית בארה"ב, ה-NFL, הגיעה ביום ראשון של סוף השבוע הראשון של חודש פברואר לאירוע השיא שלה.

    הסופרבול האמריקאי ה-52 במספר התקיים באצטדיון US BANK שבמיניאפוליס שבמינסוטה והסתיים בניצחון של הפילדלפיה איגלס על פני ניו אינגלנד פטריוטס בתוצאה 33-41 באחד ממשחקי הסופרבול הדרמטיים והמעניינים של השנים האחרונות, לשמחתם של חובבי הספורט.

    אבל הסופרבול הוא כבר הרבה יותר מעוד אירוע ספורט בשידור ישיר בטלוויזיה. אמנם ישראלים רבים עדיין מתקשים להבין מהם בדיוק חוקי המשחק, אבל בעבור האמריקאים מדובר בספורט הלאומי ומעבר לצופים שזכו לשים יד על כרטיס לכיסא באצטדיון, מעל למאה מיליון אמריקאים נצמדים לטלוויזיות כדי לצפות בשידור החי שמזה שנים נחשב לשידור עם נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר, אפילו בעידן הרב ערוצי ובמציאות בה האינטרנט תופס את מקומה של מדורת השבט הטלוויזיונית.

    כצפוי, כאשר יש כל כך הרבה צופים המחיר של כל ספוט פרסומת בן 30-60 שניות מוערך בכ-5 מיליון דולרים והפרסומות שמשודרות במהלך הסופרבול הפכו מזמן מעוד מקבץ פרסומות מייגע לאירוע בפני עצמו שצופים רבים מחכים לו וכמעט כל הפרסומות המרשימות של העשורים האחרונים נוצרו לצורך שידור בזמן המשחק.

    2018 הייתה שנה טובה מבחינה כלכלית בארצות הברית, אך נראה שכניסתו של טראמפ לבית הלבן פגעה ביצירתיות של הפרסומאים ובניגוד לסופרבול המשובח השנה, הפרסומות שליוו אותו, למעט כמה הברקות נקודתיות, היו פחות מרשימות וגם בכל הנוגע לפרסומות רכב התופסות מדי שנה, כיאה לעם שנולד וחי על גלגלים, נתח מרכזי במקבצי הפרסומות, לא נרשמו שיאים יוצאי דופן או פרסומות אייקוניות כמו הפרסומת החמודה בכיכובו של דארת' וויידר וילד מקסים לפולקסווגן פאסאט מ-2012, הפרסומת הפטריוטית מ-2011 לקרייזלר "מייד אין דטרויט" בכיכובם של יליד העיר הזמר אמינם והפרסומת האפית לאודי R8 בכיכובו של אסטרונאוט (אמיתי) בגמלאות ופסקול "סטארמן" המושלם של דיווד בואי, שבועות אחרי מותו של הזמר, מ-2016.

    אבל בכל זאת היו בסופרבול השנה כמה פרסומות  רכב ששווה היה להתעכב עליהן ולא לזפזפ הלאה ולפניכם החמש המוצלחות ביותר.

    סטיבן טיילר, סולן להקת אירוסמית' המתבגר, מככב בפרסומת של הסטינגר החדשה של קיה.

    בפרסומת טיילר ספק בתפקיד עצמו או בתפקיד נהג מרוצים מתבגר יוצא מקרוואן בסרבל במסלול מרוצים נטוש ומאובק, נכנס לסטינגר אדומה העומדת על קו הזינוק אך במקום  לזנק קדימה הוא משלב לרוורס ומאיץ בפול גז לאחור… בזמן, לימים בהם היה צעיר ונערץ כשברקע שירו "Dream On" והמסר ברור: קנה סטינגר, תרגיש צעיר ותתרגש שוב.

    בחטיבת המסחריות ראם של קרייזלר החליטו לפנות לאנשים הפשוטים – האמריקאים האמיתיים, החקלאיים, אנשי כוחות ההצלה, כוחות הביטחון, פועלי הבניין ושאר לובשי הצווארון כחול והשתמשו בנאום של ד"ר מרטין לוטר קינג אותו הוא נשא בדיוק לפני יובל שנים, ב-4 לפברואר 1968, אשר בו טען בלהט שאם אתם רוצים לזכות להכרה אתם לא חייבים להיות מדענים פורצי דרך, כל מה שאתם צריכים הוא רק לב מלא חמלה. אין ספק שמדובר בהברקה אבל נראה שד"ר מרטין לותר קינג ודאי היה מתהפך בקברו עם היה יודע שנאום שלו, שכלל גם ביקורת חריפה על תרבות הצריכה, מנוצל כדי לעודד רכישת רכב חדש.

    מרבית פרסומות הרכב המודרניות מציגות הפקה מושקעת ומסרים גדולים מהחיים, אבל בג'יפ החליטו שאם יש לך מוצר טוב שמדבר בעד עצמו אפשר גם אחרת ושידרו במהלך הסופרבול בספוט השווה מיליוני דולרים ONE SHOT טריוויאלי לכאורה בו נראה ג'יפ רנגלר החדש חוצה מכשול מים ומטפס בקלילות על כמה סלעים.

    בשנים האחרונות נתח השוק של הקרוסאוברים גדל בקצב מסחרר, אבל רק מעט מבין אותם כלי רכב באמת מצוידים ביכולות לעזוב את הכביש. בג'יפ החליטו להזכיר לנו את זה בפרסומת "המהללת" את הכבישים על היותם דרך מצוינת ונוחה להגיע מנקודה א' ל-ב'  אך מזכירה שבמקום בו נגמרים החוויות הגדולות של החיים רק מתחילות.

    בעולם בו נראה כי קיטוב בין הדתות שובר שוב שיאים ,בטויוטה נזכרו כנראה באחת מהבדיחות במתחילות ב"יהודי, נוצרי ומוסלמי נוסעים יחד" והחליטו לקבץ רב, כומר, אימאם וכבונוס גם נזיר בודהיסטי בטנדר טויוטה לנסיעת חבר'ה טיפוסית משותפת בדרך לצפייה במשחק פוטבול. חבל שהמציאות כל כך רחוקה מהחיים האוטופיים המוצגים בפרסומת של טויוטה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.