• Ad
  • החיפוש אחרי הריגוש הבא שיהפוך סרטון לויראלי הביא את אנשי שברולט להפגיש את הקורבט החדשה עם פגז אנושי. היה פצצה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא קל להיות איש שיווק ברשת בימים אלה, ונדמה שחלפו הימים שבהם כל סרטון חדש עם קצת אקשן מוטורי, צילומי GoPro מרשימים או צמיגים שרופים היה זוכה מיד למילוני צפיות ולמאות אלפי שיתופים. כיום, אם אתה רוצה להפוך סרטון לויראלי – אתה חייב שיהיה לך רעיון פצצה.

    ההבנה הזו הובילה כנראה את אנשי השיווק של שברולט במקסיקו ליצור חיבור מיוחד בין אדם למכונה, אבל לאו דווקא בנהיגה 'על הקצה' בכביש מפותל אלא במפגש פסגה בין שברולט קורבט חדשה (בפול גז כמובן) לבין בחור צעיר שמשוגר לפרנסתו מתותח, כפגז אנושי.

     

    קורבט תותח אנושי

     

    חיבור בין איש תותח לבין הגרסה החזקה ביותר של שברולט קורבט החדשה, מכונית שבעצמה מתפוצצת על האספלט עם מנוע מוגדש שמייצר 650 כוחות סוס – דרש תזמון מדויק: בעת שהפגז האנושי מחכה בקנה לשיגור נעה הקורבט במהירות על גבי מסלול מפותל קטן.

    השיגור מבוצע ברגש שבו המכונית חולפת על פני התותח, אם כי כאן לא מסתיים התפקיד שלה: נהג הקורבט חייב להשלים במהירות את ההקפה כדי לקרוע בתזמון המתאים כבל אשר משחרר רשת ביטחון שמאפשרת לאיש התותח לנחות בשלום.

    כל הפירוטכניקה הזאת לא נועדה רק כדי ליצור באזז ברשת אלא גם כדי להציג את מערכת ה-PDR, שהיא מערכת טלמטריה מתקדמת שמאפשרת לנהג לנתח את ביצועיו ואת רמת הדיוק שלו בנהיגה.

     

    קורבט תותח אנושי

     

    לצורך זה נעשה שימוש בשלל פרמטרים שנאספים ממחשבי המכונית, וכן ב-GPS ובמצלמה איכותית. PDR אוספת ומסנכרת את כל הנתונים ומקליטה אותם על זיכרון פלאש נייד כך שהם יכולים לשמש את האוחז בהגה ללימוד, ולשיפור הביצועים ורמת הדיוק.

    אנחנו לא לגמרי משוכנעים שכל מה שתראו בסרטון אכן התרחש במציאות, ואפילו חושדים שבוצעה מעט התערבות של גריפקה ממוחשבת, אבל בינינו, כך או כך מדובר בסרטון מלהיב.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: מפגש פסגה בין אוטו פצצה לפגז אנושי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.