• Ad
  • צפו: מה קורה כש-1,300 כ"ס ובלונדינית נפגשים על כבישי מע"צ

    העם הנבחר: אושיית פייסבוק מפורסמת ומכונית מאוד משופרת שמות את ישראל על המפה בז'אנר הסרטונים הטפשי ביותר ששורף את הרשת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    3243434מכוניות עם מנוע אימתני מרגשות אותנו, נשים לוהטות תמיד עושות לנו את זה וגם חזה שופע בהחלט לא מפריע לנו, אבל אנחנו ממש מתקשים להתלהב מטרנד הסרטונים הכולל מכוניות ביצועים, נהגים שמאיצים בחוזקה בפול גז ונשים עם מחשופים נדיבים במפגש בין כוחות הגרביטציה וטורבו ענק מתחת למכסה.

    זה נמוך, די דבילי ומאוד סקסיסטי, אבל כנראה שעושה את העבודה ומאז שמישהו הגה את הרעיון, סרטונים מסוג זה שורפים את אתרי הצפיה וכל אחד מהם זוכה לאלפי אם לא למיליוני צפיות (סרטונים מסוימים מהז'אנר עברו כבר את ה-100 מיליון צפיות!)

    בעולם הוירטואלי, בו כמות הכניסות חשובה בהרבה מהאיכות, נשים יפות ומכוניות חזקות הן תמיד מתכון מנצח ואנו עדים כל העת להתרחבות תופעת השיתוף החברתי של סרטונים מהז'אנר הדי מטופש הזה.

    לפני מספר ימים הופיע על הטיימליין שלנו סרטון נוסף מהסוג הזה. לרוב אנחנו פשוט מתעלמים ולא טורחים ללחוץ פליי, אבל משום מה הפעם לחצנו על הנגן.
    בתחילה זה נראה עוד סרטון סטנדרטי מהז'אנר אבל אחרי מספר שניות, מחלון הרכב הבחנו בכביש שמרגיש מוכר. אחר כך זיהינו טויוטה קורולה עם מספר שנראה ישראלי ולאחר מכן מיניבוס מונית שירות שאושש את החשד הראשוני – מדובר כנראה בסרטון שצולם כאן בארץ הקודש.
    האסימון נפל סופית כשהבנו שהבלונדה שצורחת בפה מלא היא לא אחרת משרונה שני דרוק, אושיית פייסבוק מפורסמת בקרב חובבי המוטוריקה שהפרופיל שלה עמוס בתמונות אמנותיות/פרובוקטביות בהן היא מצולמת לרוב כשברקע מכוניות, אופנועים ושאר כלים מוטוריים משופרים.
    לטענת מפרסמי הסרטון מדובר בנסיעה ברכב סודי משודרג מאוד (בשקט, בלי שאף אחד ישמע, נספר לכם שמדובר בפונטיאק טראנס-אם משנות ה-90) הכולל מנוע וי 8, טורבו ענק והספק שמשאיר מאחור אפילו בוגאטי ויירון של לא פחות מ-1,300 כ"ס.

    משמאל מונית שירות
    משמאל מונית שירות
    s453545
    שלום לכל החבר'ה

     

    454454
    כמה גדול … הטורבו?
    s455
    מהחלון נשקף נוף אקזוטי עם טויוטה ליסינג

    צילומים: motorheads מתוך יוטיוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.