• Ad
  • בעולם אוטופי אין ספק שכולם היו מתייחסים ביראת כבוד למכוניות על אקזוטיות, אבל במציאות כאן על כדור הארץ הן מעוררות לא פעם אמוציות לא הכי חיוביות. מסתבר שיש מי שמחליטים לקחת את הסלידה שלהם מקהל הרוכשים של מכוניות אלו כמה צעדים (תרתי משמע) קדימה ומצד השני יש ניתן למצוא בעלים של מכוניות כאלה שנוהגים בהן כאילו היו מכונית חבוטה מליסינג
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אי שם ב"פלנט פטרול" האוטופי – הכוכב שכל חולי ההגה חולמים עליו, מלבד כבישים ללא הגבלת מהירות ודרכים הרריות חלומיות הייתה שוררת כנראה תמימות דעים: מכוניות אקזוטיות הן הביטוי המדויק ביותר לשלמות מוטורית ועל כן יש לסגוד להן. במציאות כאן בכדור הארץ העניינים קצת יותר מסובכים ומכיוון שאת היצירות המוטוריות המדהימות הללו יכולים לרכוש בעיקר אנשים שקצת קשה להתלהב מהם או כל מיני מתעשרים למיניהם המהווים את ההמחשה הטובה ביותר לביטוי הוותיק "אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים" ולא באמת יודעים לנצל את הכלי המדהים שלהם בו הושקעו אלפי שעות בפיתוח היכולות הדינמיות ולא פעם מרסקים אותו בתאונות מביכות ומיותרות לחלוטין, מכוניות על אקזוטיות ביותר מ-90 אחוז מהמקרים לא באמת מגשימות את הייעוד שלהן ובשל כך לא פעם מעוררות דווקא התרסה במקום הערכה.

    צעיר מסן פרנסיסקו הרגיש צורך להראות לכולם מה הוא חושב על תרבות מכוניות העל מנקרת העיניים ועל בעליהן והחליט שאין דרך ראויה יותר להמחיש את הרגשתו  מאשר לקצר את הדרך ולטפס בריצה על למבורגיני אבנטדור SV שחנתה ברחוב הומה אדם, זאת לעיני בעל הרכב ההמום.

    לאחר שבעל הרכב לא באמת רדף אחר הצעיר בפעם הראשונה, זה החליט לנסות את מזלו בשנית ובאקט מחאה שפשרו לא באמת ברור קפץ שוב על מכסה המנוע ועל הגג של המכונית האקזוטית מארץ המגף.

    הפעם בעל הרכב חליט לא לוותר, תפס את הצעיר, קילל אותו נמרצות והטיח אותו לרצפה בחוזקה. לאחר שבעל הלמבורגיני ככל הנראה נבהל מהעובדה שהצעיר נותר שכוב על הרצפה ללא תנועה הוא החליט לעזוב את המקום במהירות עם מכוניתו.

    למרות שאנחנו יכולים אולי להבין  אלו רגשות הציפו את הצעיר שהחליט לדרוך על היצירה המוטורית המרהיבה אנחנו בהחלט מתנגדים ומגנים וונדליזם שכזה, במיוחד שהאובייקט לא שייך לנו.

    ומה דעתנו על הרס של יצירה שכן שייכת לנו? ובכן, כאן הנושא הוא כבר הרבה יותר סבוך.
    מזה מספר שנים מיליונר בריטי מסתורי המכנה את עצמו "TaxTheRich" מעלה מעת לעת לרשת סרטונים בהם הוא נראה נוהג כל פעם באחת מהמכוניות הסופר יקרות ונדירות שלו, כאילו היו רכבי חברה שחוטים מליסינג.

    בין היתר הוא הפך רולס רויס פנטום יוקרתית למכסחת דשא, לקח פרארי אנזו לסטייג' ראלי, הפגיש שתי מכוניות פרארי F50 לתחרות משיכות, לקח פרארי 288 GTO מיוחדת לסט פעלולי דריפטינג בין קירות והצית אש בצמיגיה של יגואר XJ220 סופר נדירה.
    כעת הוא חוזר עם סרטון קצר אותו הוא בוחר הפעם לפרסם באינסטגרם בו הוא מציג שילוב של כמה מכוניות שומטות לסתות מלמבורגיני מיורה וקונטש, דרך בוגאטי EB110 ווירון ועד פרארי לה פרארי שבכולן הוא נוהג, כהרגלו, בפול גז ובלי רחמים בדרכי עפר בוציות ובין עצים צפופים.

    אין ספק שלא לזה כיוונו המתכננים של יצירות השלמות המוטוריות הללו ודי ברור שזו לא בדיוק הדרך האידיאלית לשמור על הרכבים הללו השווים מיליונים ולהבטיח לא לפגוע במכלולים המתוחכמים שלהם או בשכבת הצבע המקורית, אבל לפחות נראה שאותו מיליונר מסתורי באמת נהנה מנהיגה במכוניות שלו ועושה את מה שכולנו יכולים רק לפנטז עליו בחלומות (או בסיוטים, תחליטו בעצמכם) הקיצוניים ביותר שלנו וככל הנראה זו הדרך המאוד מיוחדת שלו לחלוק את כל הטוב שהשיג עם אנשים שקצת פחות שפר עליהם מזלם.

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: כמה דרכים לא שגרתיות לא לתת כבוד למכוניות אקזוטיות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.