• Ad
  • צפו: טירוף לילי על הצד ברחובות מוסקבה

    נהג רוסי אנונימי על סיפונה של ב.מ.וו M4 עוצמתית מוכיח שיכולות שליטה מרשימות ברכב לא בהכרח מעידות על הימצאותו של הרבה שכל בקודקוד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5456546778כל גולש קבוע של TheCar בוודאי שם לב שלכותב שורות אלו יש חיבה מיוחדת לדריפטינג. עם זאת, על אף שבא לנו לשחק אותה קן בלוק כל יום ולקחת על הצד כל פניה אנו מבינים שהכביש הציבורי הוא לא בדיוק המקום לממש את האהבה הזו ומסתפקים בכשכוש קל בישבן מעת לעת.

    לפיכך, גם כשאנחנו במוד הנכון, אוחזים בהגה של הרכב הנכון וכשהאדרנלין זורם במהירות בעורקינו, אנו מקפידים להציב לעצמנו כל העת גבולות דמיוניים – כאלה שבכל רגע נתון יאפשרו תגובה בטוחה לשלל תסריטים – מתקלה טכנית, דרך מכונית שתפתיע מכיוון בלתי צפוי ועד להולכי רגל ובעלי חיים שעלולים להתפרץ לכביש.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק
    חדש בישראל: ב.מ.וו M4 קבריולה
    מבחן דרכים: מאזדה MX-5 מיאטה החדשה פוגשת את הדור המייסד

    אולי לא שמתם לב, אבל מרבית סרטוני הדריפטים המושקעים שעולים לרשת בשנים האחרונות מצולמים במסלולים ייעודיים, בקטעי כבישים שנסגרו במיוחד לצורך כך או לפחות באתרים שוממים, אבל לעיתים יש גם יוצאי דופן כמו הסרטון הדי מושקע שלפניכם.

    546567568

    הסרטון מתחיל בצילומי תקריב בסגנון אמנותי המתעדים לפרטי פרטים מלאכת ניקוי של ב.מ.וו M4 זהובה בליווי מוזיקה קלאסית, במה שנראה כמו סונטה לגרניק, סבון ומטליות מיקרופייבר.
    בשלב מסוים סצינת הקרצוף מופרעות על ידי שוטים קצרים של גבר צועד בבטחה בחניון בעריכה מקבילה האמורה ליצור מתח.

    אך על אף שאין ספק שהפתיח של הסרטון מצולם מאוד יפה, אתם בהחלט יכולים לוותר על סצנת ניקוי המכונית וגם על השוטים הבאים המציגים יציאה מהחניון, תדלוק ונסיעה רגועה ברחובות הבירה הרוסית בלילה, לחסוך שתיים וחצי דקות שלמות מהחיים שלכם ולהגיע היישר לדבר האמיתי – דריפטינג עוצמתי במהירות גבוהה בכיכובם של ב.מ.וו עם 425 כ"ס, נהג אנונימי וכבישים ציבוריים לא ממש פנויים ברחבי מוסקבה.

    6557668

    מצד אחד קשה שלא להתרשם מהיכולות הדי מדהימות בכל הנוגע לשליטה בהחלקות בעזרת היגוי נגדי של האוחז בהגה, אך מאידך אי אפשר שלא להזדעזע מחוסר שיקול הדעת, שום הבנה של התנועה וההתעלמות המוחלטת של הנהג מסיכון אזרחים ונהגים תמימים תוך שהוא מזגזג בין מכוניות בצורה מסוכנת, מפחיד הולכי רגל, עוקף על קו הפרדה רצוף ומחליק מצד לצד כאילו אין מחר אפילו לצד ניידות משטרה, מה שכנראה מוכיח מעל לכל ספק שיכולות שליטה גבוהה ברכב לא תמיד מגיעות עם הרבה מוח בקודקוד.

    יתכן שבכלל מדובר בסרטון שלמרות האווירה המחתרתית שהוא מעביר צולם בפיקוח ובליווי משטרתי, אבל לנו חשוב להעביר מסר ולהבהיר שנהיגה כזו על המגבלות בכביש הציבורי משולה לפצצה מתקתקת שבכל רגע עלולה להתפוצץ ואנו מפצירים בכם לא לנסות את זה בבית ובעיקר לא על הכביש הציבורי.

    56467457

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.