• Ad
  • צפו: התרסקו במהירות של מעל ל-300 קמ"ש ויצאו ללא פגע

    יש הטוענים שמרוצי דראג הם שעמום אחד גדול, אבל כשמשהו משתבש בפול גז במעל ל-300 קמ"ש אין ספק שהתוצאות ספקטקולריות במיוחד. וגם הנער בן ה-13 שכבר סימן "וי" על נהיגה בפול גז בבוגאטי ויירון
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    54675788על אף הפופולריות העצומה שלהם, יש לא מעט אנשים שנוטים לזלזל במרוצי דראג וטוענים שמדובר בענף ספורט בו בסך הכל צריכים ללחוץ פול גז ולמעשה כל ילד יכול לעשות זאת בלי שום בעיה.
    עם זאת, תנו לנו לנחש שהרקורד המוטורי של כל המלעיזים מסתכם בלא יותר מסיבוב במסלול הקארטינג השכונתי ומי שמצוי באמת בעניינים יכול לדווח על ענף תחרותי ויצרי מאוד המצריך הרבה טכניקה, יכולת שליטה ברכב במהירויות גבוהות וגם לא מעט בגרות.

    עוד ב-TheCar:
    סבתא זפטה: צפו בקלנועית המהירה בעולם
    בקרוב: מרוצי פורמולה ללא נהג
    צפו: הצצה נדירה ל-120 השנים הראשונות של סקודה

    מבחינת הגיל הביולוגי שלו, סטיבן אגהאקני הוא עדיין ממש צעיר אבל כבנו של איש עסקים עשיר במיוחד עד גיל 13 הוא צבר באמתחתו לא מעט ניסיון מעשי בהאצתן של מכוניות כמו מקלארן, למבורגיני ופורשה בפול גז במסלול הדראג. לאחרונה אגהאקני הוסיף לרקורד שלו את הבוגאטי ויירון, מי שהייתה עד ממש לא מזמן המכונית המהירה בעולם.
    אגהאקני בן ה-13 האיץ את הבוגאטי למהירות אשר מעל ל-99.9 אחוז מהאנשים לא יתקרבו אליה מעולם ונמדד חוצה את קו הסיום של מסלול הדראג במהירות של 325 קילומטרים לשעה. עם זאת, הצעיר היה מעט מאוכזב כשראה את התוצאה וסיכם שהוא והמכונית מסוגלים ליותר מזה.

    בכל מקרה, קו ישר או לא, כשמשהו משתבש כשהדוושה לחוצה לרצפה במהירות שכזו צריך להגיב ממש מהר או להתפלל לנס מהסוג אותו חוו על בשרם השבוע בעליהם של כלי רכב עוצמתיים מאוד.

    המקרה הראשן התרחש כשבעליה של שברולט קמארו משופרת בכבדות עם לא פחות מ-1,750 כ"ס החל לבלום בסיום מקצה מוצלח ובמהירות של כמעט 200 מייל לשעה (320 קמ"ש).
    לא ברור מה קרה, אבל לפני שהנהג ונוסע שהצטרף לחוויה הספיקו להבין שמשהו השתבש הרכב החל בסדרת גלגולים ברוטלית שנמשכה קרוב לעשר שניות עד שבסופו של דבר הרכב עצר בשדה בשולי המסלול. על אף שאין חלק במכונית שלא נמעך והתעוות לחלוטין, כלוב הבטיחות שהורכב ברכב שמר על הנוסעים שלאחר ההלם הראשוני חולצו ממנו ללא פגע עם חוויה מטלטלת במיוחד שהם בוודאי יזכרו כל החיים.

    בזכות מערכת הנעה כפולה ובקרת שיגור סופר מתוחכמים, ה-GT-R של ניסאן היא אחת המכוניות הסדרתיות עם יכולות הזינוק הטובות בעולם, אבל יש אנשים ש-3.2 שניות בדרך למאה ו"רק" 540 סוסים ממש לא מספקים אותם, כמו למשל הבחור בסרטון שלפניכם שהעלה את הספק הגודזילה שלו ל-2,000 כ"ס.
    העניין הוא שכשעושים פרויקט שיפור צריך לוודא שלבד מהספק המנוע גם שאר המכלולים יעמדו בלחץ וכאן יש בעיה משום שבני אדם פרטיים לא באמת יכולים תמיד לדעת מה טיבים של כל מיני חלקי "אפטר מרקט" בצבעים זוהרים ובאריזה נוצצת שהם רכשו.
    כשזרוע מתלה מתפרקת במהירות של כמעט 350 קמ"ש די ברור שזה ממש לא יכול להגמר בטוב. עם זאת, הפעם אלת המזל הייתה לצידו של בעל הניסאן שאמנם נטתה על הצד ונחבטה בדופן ובפרונט אך לא התפרקה בסדרת גלגולים מפחידה כמו הקמארו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.