• Ad
  • לא קל היום להפטר ממכונית ישנה ובדרך למכירה צריכים לא פעם להיות יצירתיים במיוחד או לחשוב מחוץ לקופסה. זה בדיוק מה שעשה יבגני רומנובסקי מראשון לציון  שהפיק סרטון מושקע יותר מכל פרסומת למכונית חדשה למכירת הסוזוקי ויטארה בן ה-21 שלו. האם אחרי יותר מ-4.5 מיליון צפיות נמצא הרוכש?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הצעות המימון האטרקטיביות לקניית רכב חדש ללא מזומנים, מגרשי היד השניה הענקיים עם ההיצע הבלתי נגמר וחברות הליסינג שתרות אחרי לקוחות פרטיים עם הצעות אטרקטיביות לרכישת מכוניות עם אפס קילומטרים מאוד הביאו את שוק המשומשות למצב של קיפאון.

    כל מי שניסה למכור מכונית משומשת בשנים האחרונות הבין שממש לא קל להפטר מהאוטו ויש צורך לעשות מאמצים רבים כדי למשוך את הקונים הפוטנציאלים דווקא לרכב שלכם.

    על אף שבמחוזותינו מכוניות מתוצרת מותג סוזוקי נחשבות למבוקשות מעל לממוצע בשוק המשומשות, כשיבגני רומנובסקי מראשון לציון החליט שהגיע הזמן, לאחר עשור ביחד, להיפרד מהויטארה 1996 שלו, הוא הבין שכדי למשוך את הקונים רצוי להשקיע קצת יותר מלהעלות מודעה ליד 2 בצירוף כמה תמונות של הרכב ממצלמת הסלולרי.

    עוד ב-TheCar:
    סוזוקי קרוסאובר, שברולט טראקס ופיג'ו 2008 במבחן השוואתי
    כך תגשימו את חלום מכונית האספנות שלכם בקליק אחד
    המדריך המלא לקניית מכונית משומשת

    כדי למשוך קונים, רומנובסקי בחר לרתום את יכולותיו בתחום הויזואלי ולהעלות ליוטיוב סרטון קצר בן כ-2 דקות המציג את הרכב.

    אנחנו לא מדברים על סרטון טריוויאלי הכולל סיבוב סביב המכונית, אלא על הפקה של ממש המנצלת את כישרונו הנדיר של המוכר במדיה הקולנועית ובתחום האפטר-אפקטס בפרט.

    בשונה מהויטארה הנוכחי בדורו הרביעי שהוא לא יותר מעוד קרוסאובר אופנתי ללא יכולות שטח של ממש, הדור הראשון ששווק במשך עשור בין 1988 ל-1998 הסתיר מתחת לחיטוביו הנאים והמראה האופנתי שלדת סולם קשוחה ומערכת הנעה שכללה הילוך כוח אשר העניקה לו יכולות שטח של ממש.

    הסרטון מתחיל בכמה צילומי תקריב מסוגננים, ממשיך בכמה שוטים מצולמים היטב של הרכב המזדקן "קורע את השטח" כאן בישראל ומשם הופך למשהו אפי לחלוטין בו, בעזרת הרבה כשרון באפקטים מיוחדים, הרכב בן ה-20 נע על רקע דיונות חול וסוואנות עם חיות פרא באפריקה, מדבריות באמריקה, פסגות מושלגות באירופה וגם… קצת מתחת למים, בתקופה הפרהיסטורית לצד דינוזאורים, בסרט "מקס הזועם" ואפילו מחוץ לכדור הארץ.

    הסרטון מלווה במוזיקה דרמטית ובכתוביות מסוגננות שמעלות על נס את תוכונותיו של הרכב כמו "החבר הכי טוב שלי", "סקסי", "ידידותי לסביבה", "מגיע לכל מקום",  האגדה", "הגיבור" ועוד, ומסתיים בכותרת "קנו את הויטארה שלי, היא צריכה את האהבה שלכם ואולי קצת תיקוני צבע".

    רומנוסבקי מדווח כי השקיע בצילומי הסרטון ועריכתו כמה עשרות שעות עבודה בזמנו הפנוי כמנהל המחלקה לאפקטים ויזואליים באולפני גרביטי.

    מן הסתם הוא העריך כי לא רק מי שמחפש לרכוש סוזוקי ויטארה משומשות יכול למצוא עניין בסרטון, אך נראה שום דבר לא הכין את היוצר מישראל לכך שהסרטון יהפוך לויראלי מסביב לגלובוס ושבתוך זמן קצר הוא יגרוף מעל ל-4.5 מיליון צפיות.

    רומנובסקי מציין כי כבר הפסיק לספור את כמות הפניות שהוא קיבל בעקבות הסרטון גם ממקומות רחוקים כמו ארגנטינה וארצות הברית, אך באופן פרדוקסלי הקונה הרציני לא נמצא והרכב נמכר בסופו של דבר ממש בימים האחרונים לבחור שראה אותו חונה ברחוב עם מודעת "למכירה" על החלון האחורי ואשר בכלל לא ראה את הסרטון המדהים בו הרכב מככב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: הישראלי שהגיע למיליוני גולשים עם מודעת מכירה לויטארה ישנה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.