• Ad
  • היום יתקיים יום העיתונות הראשון של תערוכת הרכב הגדולה באירופה לשנת 2017, וכאן נרכז עבורכם את החידושים והחדשות המעניינים שמוצגים בה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תערוכת המכוניות של פרנקפורט, אשר נערכת אחת לשנתיים לסירוגין עם תערוכת פריז, היא אחת התערוכות החשובות בעולם והגדולה ביותר באירופה.

    בעידן האינטרנט כולנו נחשפים לרוב החדשות עוד לפני כל תערוכה, אבל תמיד נשאר מקום להפתעות.

    השנה, כפי שכבר דיווחנו כאן, נעדרים מפרנקפורט המותגים פיג'ו, פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ, ניסאן, אינפיניטי, וולוו ומיצובישי. הנה החדשות והחידושים לשנת 2017-2018, כפי שאלה מוצגים היום ומחר בגרמניה, ואנחנו נשתדל לעדכן כאן על-פי ההתפתחויות משם.

    התערוכה תיפתח לקהל הרחב ביום חמישי השבוע, ותינעל בערבו של ה-24 בספטמבר, זאת התערוכה ה-67 במניין תערוכות פרנקפורט במתכונתן המודרנית, כרטיס כניסה בקופה עולה 16 אירו ו-14 אירו במכירה אינטרנטית (7.5 אירו לסטודנטים ולזכאים להנחות), וכל המידע השימושי וההיסטורי, כמו גם פירוט של כל המציגים, נמצא בקישור שכאן.

     

     

    אאודי RS4 אוואנט
    שרירים במרכב סטיישן שימושי תמיד היו מסימני ההיכר של חטיבת הביצועים באאודי, ולמרבה השמחה הגרמנים ממשיכים לפתח את הנוסחה המוצלחת הזו. הבת החדשה בשושלת שהחלה עוד בתחילת שנות ה-90' היא ה-RS4 אוואנט החדשה המוצגת בפרנקפורט.

    אאודי שתלו בגרסת הסטיישן של ה-A4 את מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 2.9 שהוצג ב-RS5 קופה לפני מספר חודשים. 450 כ"ס, תיבה אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה והנעת כפולה כמתבקש מביאים את ה-RS4 החדשה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות, מה שהופך אותה לאחת המכוניות המהירות ביותר שיסיעו את המשפחה לחופשת סקי בחורף הקרוב.

    ב.מ.וו M5

    גרסת העל של סדרה 5 מרימה את הרף בקרב על תואר מכונית הסלון הפסיכית ביותר שבנמצא. בתפריט הפעם: מנוע V8 כפול מגדשים שמספק 600 כ"ס, אפשרות בחירה בין הנעה כפולה לאחורית בלחיצת כפתור, וזינוק ל-100 תוך 3.4 שניות בלבד.

     

     

    דאצ'יה דאסטר

    דאצ'יה מתמחה בייצור של מכוניות פשוטות, יעילות ובסיסיות, ובעיקר זולות, אבל דאסטר, הג'יפון שמזוהה כל כך עם המותג הרומני, מוכיח שגם במתווה כזה אפשר לייצר רכב עם אופי נחשק יחסית. דאסטר הוא סיפור הצלחה עבור דאצ'יה ורנו, אך גם מפגין את גילו. דור חדש של דאסטר מציג עיצוב שממשיך ישירות את קודמו, וגם הבסיס המכני לא השתנה הרבה. חידוש חשוב לדור החדש תהיה גרסת 7 מושבים מוארכת שתצטרף בעתיד הקרוב.

     


    סוזוקי סוויפט ספורט

    בישראל נחשבת הסוויפט של סוזוקי למכונית קטנה וסולידית יחסית, אך בעולם סוזוקי פונה איתה לקהל יעד צעיר ומציעה לה כבר שנים גם גרסה ספורטיבית שמעולם לא הגיעה ארצה. אל הדור החדש של הסוויפט שנחת בישראל לא מכבר מצטרפת בפרנקפורט גם גרסה ספורטיבית חדשה, הנקראת בפשטות סוויפט ספורט.

    על ההנעה של הסוויפט ספורט אחראי מנוע ה-1.4 ליטר טורבו שהכרנו בסוזוקי קרוסאובר ומספק 140 כ"ס. זה לא הרבה בעידן הנוכחי של הקטנות החמות המגרדות את אזור ה-200 כ"ס, אבל הודות למשקל נמוך מטון ותיבת הילוכים ידנית בעלת יחסי העברה קצרים הביצועים אמורים להיות יותר ממספקים.

    פולקסווגן T-ROC

    פולקסווגן נכנסת לשוק הג'יפונים הקטנים עם T-ROC, שהוא בעצם אח משנומך לאאודי Q2. T-ROC קטן יותר מטיגואן אבל מספיק גדול כדי להותיר מקום לקרוסאובר קטן ממנו שיופיע בשנה הבאה ויתבסס על פולו החדשה.

    T-ROC מעוצב בעיצוב נועז יחסית לפולקסווגן השמרנית, ודאי כאשר מציבים אותו מול הדגמים המרכזיים כמו גולף ופולו, והוא כולל למשל פלסטיקה צבעונית בתא הנוסעים – וזאת בדגם של פולקסווגן שאיננו חיפושית. ממדף החלפים של הקונצרן שלפה פולקסווגן את מנועי הטורבו בנפחי 1.0 ו-1.5 ליטר ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות.

     

     

    פורשה קאיין

    אפשר לאהוב את קאיין או לשנוא אותו אבל אין ויכוח על כך שהוא הקפיץ את פורשה קדימה, וגם גרר אל תחום רכבי הפנאי יצרניות רכב שנשבעו שלעולם לא ייצרו כלי רכב כאלה (בסדר, גם פורשה אמרת את זה בשעתו).

    דור שלישי של קאיין מבוסס על הפלטפורמה החדשה שמשמשת גם את בנטלי בנטייגה ואת למבורגיני אורוס, שתי יצרניות שלא היו חולמות להכנס לשטח השטח לולא הצלחתו של קאיין. בדור השלישי שלו נוטש הקאיין את מנועי ה-V8 ומעתה משתמש במנועים מוגדשים שאליהם יתווספו גרסאות היברידיות כוחניות.

     

     

    פרארי פורטופינו

    כל פרארי חדשה היא סיבה לחגיגה, אלא שפורטופינו היא לא לגמרי חדשה. נכון, השם שלה אמנם חדש והיא מחליפה את קליפורניה הוותיקה אשר הוצגה כבר בשנת 2008. אבל לאחר ההתלהבות הראשונית מגלים שהיא מאד דומה לה, ואף עושה שימוש באותו מנוע V8 כפול מגדשים אשר הוצג במתיחת הפנים של קליפורניה לפני כארבע שנים. בכל זאת, פורטופינו (על שם כפר דייגים בריביירה האיטלקית) היא מכונית שכל אחד היה שמח לארח בחניה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פרנקפורט 2017: מחממים מנועים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.