• Ad
  • פרימיום צרפתי: DS7 קרוסבק מושק בישראל

    מותג היוקרה DS פותח דף חדש גם בישראל ומשיק אולם תצוגה חדש וקרוסאובר יוקרתי עם גדש גדול על העיצוב, ההגשה ומערכות טכנולוגיות מתקדמות. המחיר: החל מ-240 אלף ש"ח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מותג היוקרה DS של קונצרן PSA יוצא לדרך חדשה גם בישראל, כשהשיק הבוקר (יום א') אולם תצוגה ראשון וייחודי יחד עם דגם חדש בשם DS7 Crossback, האמורים למצב אותו כאלטרנטיבה עם שיק ללקוחות השוק היוקרה.

    לא רק בארץ אלא גם בעולם נמצא שוק הפרימיום בצמיחה עקבית, בקצב שהוא גדול יותר מאשר הגידול במכירות כלל המכוניות. במילים אחרות, בכל העולם קונים יותר מכוניות של מותגי יוקרה בקצב צמיחה שהוא גדול יותר מזה של כלל המותגים העממיים. אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של שוק הפרימיום נמצא בסין, שם התפתח בשנים מעמד עליון שגודלו יותר מכלל האוכלוסייה של מדינות כמו גרמניה ובריטניה גם יחד.

    השוק הסיני הוא גם מנוע הצמיחה הגדול של מותג היוקרה DS, לא רק כיוון שפיג'ו וסיטרואן הן מהוותיקות מהיצרניות המערביות המוכרות בסין, ולקונצרן PSA יש שותפות עמוקה עם קונצרן דונגפנג שרק לפני מספר שנים הציל אותם מקריסה. אלא בעיקר כיוון שהשוק הסיני לא שבוי בתפיסה הקלאסית, שבה ישנה נאמנות מוחלטת למותגי היוקרה הגרמנים כפי שקורה באירופה, או למותגי היוקרה היפנים והאמריקאים כפי שקורה בצפון אמריקה. בקיצור, היכן שלצרפתים קשה להתחרות ראש בראש מול מותגי יוקרה ותיקים ומסובבים, הקהל הסיני הצמא לחידושים נוצצים, תרתי משמע, מקבל את DS בברכה.

    זאת הסיבה שאת דור המוצרים החדש של DS בחרו הצרפתים להציג קודם כל בסין, עם נסיון לקלוע לטעם הסיני הראוותני, כאשר חלק מהדגמים העתידיים של המותג ייוצרו בסין ויגיעו משם לשאר העולם. הסנונית הראשונה בדור המוצרים החדש הזה היא DS7 קרוסבק, קרוסאובר בינוני בגודלו המתבסס על הפלטפורמה המודולארית של PSA וגדול במעט מפיג'ו 3008 (אורך, 457 ס"מ, בסיס גלגלים 273 ס"מ).

    בניגוד למוצרי DS הקודמים שהתבססו גם הם על דגמי פיג'ו וסיטרואן ולא נבדלו מהם מספיק, עם DS7 קרוסבק והדגמים שיגיעו בעקבותיו מנסים הצרפתים לצקת יותר אופי וייחודיות, מה שבא לטענתם לידי ביטוי בשלושה אפיקים עיקריים: טכנולוגיה, עיצוב ואיכות חומרים יוקרתית. מקורה השראה מגיע ישירות מבתי האופנה היוקרתיים בפריז, כאשר DS7 מוצע במספר גרסות גימור, כל אחת נבדלת בפרטים עיצוביים וחומרי גימור משלה לתא הנוסעים, עם שמות של אתרי אסטרטגיים בפריז.

    בניגוד למותגי פרימיום אחרים, בהם מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור רב הוא בגדר אופציה בתוספת תשלום, הצרפתים מאמינים בחבילת הכל כלול ומציעים את DS7 בישראל משתי רמות האבזור הבכירות ביותר עם שפע מערכות בטיחות מתקדמות. כבר ברמה הסטנדרטית המכונה So Chic ישנן מערכת בלימת חירום אוטונומית עד מהירות של 140 קמ"ש, מערכת לשמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה ומערבת בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, מה שמאפשר למעשה יכולות אוטונומית ברמה 2. בנוסף מצוידת המכונית במערכת בולמי זעזועים בכיול משתנה, המתבססת על מצלמה קדמית הסורקת את תוואי הכביש ומשנה את אופי פעולת הבולם.

    ברמת האבזור הבכירה Grand Chick כבר ניתן למצוא מערכת תאורת LED ראשית עוקבת פניה (הומאז' ל-DS המקורית שהייתה המכונית הראשונה בעולם עם תאורה עוקבת פניה בהתאם להפניית ההגה), מערכת ראיית לילה המתבססת על מצלמה אינפרא אדומה ומערכת התרעת ערנות המתבססת על מצלמה הסורקת את תוויה הפנים של הנהג.

    בשולי כל העיצוב הוטכנולוגיה הרבה, הצניעו אנשי היבואנית את העובדה שמכונית צריכה גם לנסוע. DS7 קרוסבק  מגיע ארצה בגרסה אחת בלבד הכוללת מנוע טרובו דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 180 כ"ס, מנוע שקיים גם בגרסה הבכירה של פיג'ו 3008, כשב-DS7 הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. מחירו של DS7 קרוסבק מתחיל ב-240 אלף ש"ח ברמת גימור So Chic עם גימור "פרפורמנס ליין" הכולל ציפוי אלקנטרה למושבים וללוח המכשירים, יחד עם חישוקי "19 מושחרים, גג שמש פנורמי ומושבים מתכווננים חשמלית. מחירי רמת הגימור Grand Chic מתחילים ב-283 אלף ש"ח ומגיעים עד לכ-300 אלף ש"ח עם חבילת "אופרה" הכוללת גימור עור נאפה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.