• Ad
  • פיג'ו GTI 308 בישראל: החל מ-190 אלף ש"ח

    הגרסה החמה של 308 מחזירה את פיג'ו אל הסצינה הספורטיבית בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דוד לובינסקי, יבואנית קבוצת פיג'ו-סיטרואן לישראל, החלה לשווק את גרסת GTI של פיג'ו 308 עם מחיר אטרקטיבי, יחסית לקטגוריה, של החל מ-190 אלף ש"ח.

     

     

    החל משנות השמונים נחשבה דוד לובינסקי לאחת מיבואניות הרכב שהתמידו להביא גרסאות ספורטיביות של רוב דגמי פיג'ו וסיטרואן הרלבנטיים גם כאשר לא בהכרח הייתה לכך הצדקה כלכלית, וגם הפעם מדובר בהצהרה שמחזקת ומגבה את חובבי הז'אנר בישראל.

    עם 270 כ"ס ו-33.6 קג"מ ממנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר – פיג'ו 308 GTI היא אחת מן המכוניות הקומפקטיות החזקות ביותר שמוצעות בישראל, ומכיוון שהיא מוצעת רק עם תיבת הילוכים ידנית (בעלת 6 יחסי העברה) הרי שהמתחרה העיקרית שלה היא פולקסווגן גולף GTI היקרה יותר.

    הציוד הסטנדרטי של המכונית כולל דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה מסוג טורסן (לעומת כל מיני ממבו-גמבו אלקטרוניים למיניהם), מתלים ספורטיביים משודרגים בעלי קפיצים עם קשיחות פרוגרסיבית ובולמי זעזועים מחוזקים, מוטות מייצבים קשיחים שבנויים מאלומיניום (ממש כמו זרועות ה-A במתלה הקדמי), וזרוע אחורית מוקשחת, וכן הנמכת מרכב של 1.1 ס"מ ביחס ל-308 הסטנדרטית, לטובת שיפור התנהגות הכביש.

    המכונית מתגלגלת על גלגלים ספורטיביים למראה, בגימור פחמן ובקוטר 19 אינטש, שמתוכם מבצבצים קאליפרים אדומים אשר לופתים דיסקים מאווררים בקוטר 380 מ"מ מלפנים ו-268 מ"מ מאחור.

    כמיטב המסורת של מכוניות ה-GTI לדורותיהן, ובסדרות השונות של פיג'ו שזכו לקבל את המותג הספורטיבי הידוע, גם GTI 308 מבוססת על המכונית הסדרתית (הפעם על פלטפורמת EMP2 החדשה) – לכן היא מציעה ממדים זהים ותא נוסעים שימושי לחיי היום יום עבור נהג ושלושה (או אף ארבעה) נוסעים.

    אותה מסורת מבטיחה גם חוויית נהיגה שמתחילה כבר עם הכניסה לתא הנהג וישיבה על מושבי הספורט – במקרה הזה עם כוונון חשמלי (שכולל גם מערכת עיסוי), עם תפאורה ספורטיבית שכוללת גימור של תפרים אדומים, גלגל הגה עטוי עור ודוושות וספי דלתות מאלומיניום.

     

     

    GTI 308 שוקלת 1,205 ק"ג והיא המכונית הקלה ביותר בקטגוריה שלה, מה שמקל עליה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6 שניות ולהגיע למהירות מרבית – מוגבלת אלקטרונית – של 250 קמ"ש.
    המכונית משווקת עם צמיגי מישלן פיילוט סופר-ספורט במידה 235/35-19 וברמת אבזור שכוללת פתיחת דלתות והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, מסך מגע בגודל 9.7 אינטש, פנסים בטכנולוגיית LED מלפנים ומאחור עם תאורה לתוך פניה ועוד. אבזור הבטיחות לא כולל מערכות סיוע לנהג כמו בלימה אוטונומית.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.