• Ad
  • פיג'ו מציגה את גרסת הסדאן של 308 החדשה

    308 סדאן מיוצרת במסגרת שיתוף הפעולה של פיג'ו בסין, אבל נראית מאד מעניינת עבור השוק הישראלי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בתערוכת המכוניות הבינלאומית של בייג'ין, סין, ובמסגרת הצגה נוספת של תכנית החומש האסטרטגית של פיג'ו, חשפו בכירי החברה את גרסת הסדאן החדשה של 308 אשר תיוצר בסין במסגרת המיזם המשותף של פיג'ו עם חברת דונגפנג (אשר מחזיקה גם בחלק מן הבעלות בפיג'ו-סיטרואן).

     

    פיג'ו 308 סדאן 2016 - 006

     

    המכונית עצמה, כמו גם תמונות רשמיות שלה במקום תמונות סטודיו דמויות איורים, תיחשף במהלך התערוכה, לצידה של 3008 החדשה שתושק גם היא בסין תחילה.

    308 סדאן החדשה מיועדת אמנם לשוק הסיני, שדורש גרסאות מוגדלות ככל האפשר של כל מכונית, אבל היא נראית מודרנית ואפילו יפה ולכן יכולה להיות מאד מעניינת גם עבור השוק הישראלי – אם רק תתגבש האפשרות לייצא אותה לאירופה.

    המכונית הוטבלה בסין תחת השם "דונגפנג פיג'ו 308 סדאן", והיא מציגה פרופיל מאד אתלטי, פוזה שרירית ודינמית, ופרופורציות מאד נעימות לעין – לפחות ככל שאפשר להתרשם מן התמונות-רישום הראשונות שפרסמה החברה.

     

    פיג'ו 308 סדאן 2016 - 004

     

    בשלב זה, היות שהצרפתים מדגישים שהחשיפה היא רק של העיצוב החיצוני של המכונית, אפשר עדיין להתייחס אל 308 סדאן כאל מכונית תצוגה בלבד, אולם היא קרובה מאד לייצור שכן אנשי החברה מבטיחים שמכירותיה של המכונית החדשה יחלו כבר במחצית השנייה של 2016.

    אנשי פיג'ו מזכירים שמדובר במכונית מודרנית ולא – כפי שהיה נהוג בעבר – ביצור שמבוסס על פלטפורמה מיושנת: 308 סדאן מבוססת על 308 המוכרת לנו בארץ ועל פלטפורמת EMP2 המודולרית החדשה שלה, והיא גם תונע על-ידי סדרת מנועי הטורבו-בנזין החדשים ותוצע גם בסין עם תיבת ההילוכים האוטומטית הקונבנציונלית מתוצרת אישין היפנית.

    בניגוד לדגמי סדאן היסטוריים, שכמעט תמיד נראו כמו "הדבקה" של תא מטען על ישבנה של מכונית האצ'בק נאה, 308 סדאן החדשה נראית מאד הרמונית, עם גג שמשתפל בקו נעים וזורם עד לאחורי חלקה העליון של דלת תא המטען ועם שמשה אחורית מודבקת כמקובל בכל מכונית מודרנית. עם זאת, אנשי פיג'ו דבקו בתצורת סדאן קלאסית ודלת תא מטען נפרדת מן השמשה, ולא העתיקו את תצורת ה'ליפטבק' השימושית יותר של סקודה אוקטביה.

    עבור פיג'ו-דונגפנג מדובר במוצר בעל ערך אסטרטגי לא רק בגלל שהוא מוצע בפלח השוק הגדול ביותר בסין, אלא גם מפני שאיתו מנסה פיג'ו למצב את עצמה כמה שיותר קרוב לשוק היוקרה, לא פחות.
    בחמש השנים הקרובות מתכננות דונגפנג ופיג'ו להשיק בסין 18 דגמים חדשים לגמרי, רובם ככולם מבוססים על הפלטפורמה המודולרית החדשה ומונעים באמצעות המנועים החדשים.

     

    פיג'ו 308 סדאן 2016 - 005

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.