• Ad
  • כשנתיים וחצי לאחר שאאודי ברכה את פורשה עם חזרתה למרוצי הסיבולת מפרסמת פורשה וידאו ברכה משלה ובו היא נפרדת מאאודי, אבל לא לתמיד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רבים ודאי זוכרים את הסרטון החביב והמרגש שאאודי הפיקה בשנת 2014 לקראת חזרתה של פורשה אל סדרת מרוצי הסיבולת בכלל, ואל מרוץ 24 השעות של לה מאן בפרט.

     

    פורשה במחווה לאאודי - 555

     

    אאודי, אשר שלטה בשעתו בסדרה הזאת ביד רמה, שילבה באותו סרטון קצת נוסטלגיה – מבלי להזכיר את התחרות העזה שצפויה באופן טבעי להתפתח בין השתיים על המסלול – כאשר הראתה את ה- R18 שלה חולפת על-פני טרקטור ישן מתוצרת פורשה בדרכה ממקום מושבה של אאודי באינגולשטאט אל המרכז של פורשה בשטוטגארט.

    ה-R18 נראתה באותו וידאו כשהיא חולפת על פני הקהל הביתי, המופתע, של פורשה וחורכת צמיגים מול המשרדים הראשיים של היריבה החדשה-ישנה. לאחר שנמוג העשן נראה שהתעלול הותיר על האספלט את הכיתוב "ברוכה הבאה בחזרה".

    מעט יותר משנה לאחר אותם ימים יפים התפוצצה ברעש "פרשת דיזלגייט" אשר הרעידה וטלטלה את קבוצת פולקסווגן כולה, וגם אאודי ופורשה נפגעו מן הנתזים.

    במסגרת הארגון מחדש של הקבוצה, ותוכנית החומש שנועדה בין השאר לארגן כסף כדי לשלם קנסות ולפצות את הלקוחות הזועמים (וגם את אלה שאינם כועסים) – נאלצה אאודי לפרוש כעת מקטגוריית LMP1 לאחר 18 שנים מוצלחות ורבות הישגים, ולהתמקד בסדרת מרוצי פורמולה E.

     

    פורשה במחווה לאאודי - 556

     

    הוידאו החדש, שאותו הפיקה הפעם פורשה למען אאודי, אחותה לקבוצת פולקסווגן, נפתח בקטעים החשובים מן הסרטון המקורי וממשיך כאשר אותו חקלאי (לא ממש, אבל כמעט…) על אותו טרקטור ותיק מתוצרת פורשה, שומע ברדיו-טרנזיסטור (ישן כמובן) על פרישתה של אאודי. החלקאי לא מתבלבל, פונה פניית פרסה ונוסע במהירות אל המפקדה של פורשה, שם הוא משנה את הכיתוב שהותירה אאודי לפני שנתיים וחצי.

     

     

    היות שהוידאו חביב ומרגש, ואורכו 1:43 דקות בלבד, לא נבצע בכם ספויילר וכן נפציר בכם לצפות בו עם הבטחה לפאנץ' חביב בסיום, רגע לפני שבו מודה פורשה לאאודי "על הקרבות הנהדרים" ביניהן על המסלול.

    אגב, הוידאו עלה ליוטיוב לפני ארבעה ימים בלבד וזכה כבר ליותר משני מיליון צפיות.

     

    פורשה במחווה לאאודי - 558

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורשה נפרדת מאאודי במחווה מרגשת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.