• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דניאל ריקיארדו ורד-בול ניצלו תקלה חמורה במכוניות המרצדס של ניקו רוזברג ולואיס המילטון, ורשמו ניצחון ראשון העונה. רוזברג הצליח לסיים שני, וסבסטיאן פטל חצה שלישי את קו הסיום

    רצף הניצחונות של קבוצת מרצדס נקטע אמש (א') בקנדה, כאשר דניאל ריקיארדו – נהגה הצעיר של רד-בול – חצה ראשון את קו הסיום לאחר מירוץ מותח. אלא שאת המתח סיפקה קבוצת מרצדס עצמה: רק תקלה חמורה במערכת ההנעה ההיברידית בשתי המכוניות של הקבוצה סיפקה ליריבותיה אפשרות לסגור את הפער שפתחו ניקו רוזברג ולואיס המילטון במחצית הראשונה של המירוץ. תקלה נוספת, במערכת הבלמים, גרמה להמילטון לפרוש ופגעה גם בביצועים של רוזברג.

    הצרות של מרצדס החלו בהקפה ה-37, אז דיווח המילטון על אובדן פתאומי של כוח. מיד לאחר מכן דיווח רוזברג על בעיה דומה, וכך שני הנהגים – שהיו עסוקים עד אותה עת במאבק פנימי על ההובלה – גילו שהם אינם לבד במירוץ. קבוצת החוד, עמה נמנו ריקיארדו וסבסטיאן פטל מרד-בול, פליפה מאסה מוויליאמס, סרחיו פרז מפורס-אינדיה ואפילו פרננדו אלונסו מפרארי, סגרה את הפער שפתחו רוזברג והמילטון – והמירוץ החל למעשה מחדש.

    המילטון פרש מהמירוץ בהקפה ה-48, ורוזברג – במאמץ ניכר – המשיך להוביל עד ההקפה ה-68. אבל עם תקלות במערכת ההיברידית ובבלמים, זה היה קרב אבוד: ריקיארדו עקף בהקפה ה-66 את פרז מפורס-אינדיה, שסבל מבעיות במערכות החשמל והבלמים, ולאחר מכן נצמד לזנבו של רוזברג. עם פחות משלוש הקפות לסיום, נהג הרד-בול הפעיל את ה-DRS בישורת האחורית, ועקף את מכונית המרצדס הצולעת של רוזברג.

    התנגשות בין פרז ומאסה בהקפה האחרונה הזניקה למסלול את מכונית הבטיחות, ולמעשה סיימה את המירוץ – כאשר ריקיארדו חוצה ראשון את קו הסיום, ואחריו רוזברג ופטל. ג'נסן באטן ממקלארן – שהגיח מאחור בשלבי הסיום של המירוץ – סיים רביעי, ניקו הולקנברג (פורס-אינדיה) סיים חמישי, ופרננדו אלונסו (פרארי) סיים במקום השישי. את העשירייה הראשונה סגרו ואלטרי בוטאס (וויליאמס) במקום השביעי, ז'אן-אריק ורן (טורו-רוסו) במקום השמיני, קווין מגנוסן (מקלארן) במקום התשיעי – וקימי ראיקונן (פרארי) במקום העשירי.

    צילום: Mark Thompson/Getty Images

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורמולה 1: ריקיארדו ניצח בקנדה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.