• Ad
  • פורד מפתחת מתחרה למודל 3 של טסלה

    היצע הדגמים החשמליים של פורד בימים אלה מוגבל מאוד, אולם בקרוב זה צפוי להשתנות. בין היתר מנכ"ל הקונצרן אישר כי צוותי הפיתוח עוסקים בתכנון מתחרה ראויה למודל 3 של טסלה ולשברולט בולט שתציע אף היא טווח של מעל ל-300 קילומטרים בין טעינות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Ford-Focus_Electric-2012-1280-38ענקית הרכב פורד שעד היום לא השקיעה מאמצים ומשאבים גדולים במיוחד בתכנון ובייצור מכוניות חשמליות, עסוקה בימים אלה בפיתוח של מכונית חשמלית שתציע טווח נסיעה בין טעינות של יותר מ-300 קילומטרים, כך עולה מדבריו של מנכ"ל הקונצרן מארק פילדס בכנס לסיכום התוצאות הפיננסיות של הרבעון הראשון של 2016.

    עם זאת, פילדס לא נקב בשום לוח זמנים באשר למתי אותה חשמלית מהפכנית וארוכת טווח תוצג.

    עוד ב-TheCar:
    טויוטה מכריזה על מות המכונית החשמלית
    גם הסינים יכולים: BYD מציגה חשמלית עם טווח של מעל ל-300 ק"מ
    החשמלית של בטר-פלייס חוזרת לחיים בסין, ולאן נעלם אגסי?

    כיום ההיצע החשמלי של פורד דל למדי וכולל גרסאות "פלאג אין היבריד" למונדאו ול-C מקס המציעות טווח חשמלי של כ-35 קילומטרים וגרסה חשמלית לחלוטין של הפוקוס שנמכרת במספרים נמוכים מאוד.
    בשלב ביניים נחשפת כעת גרסה משודרגת לפוקוס החשמלית עם טווח של 160 קילומטרים בין טעינות במקום 120 עד כה, אך לאור קצב ההזמנות ההיסטרי של המודל 3 החדשה של טסלה, שכחצי מיליון אנשים שילמו בתוך מספר שבועות מקדמה לרכב על אף שזה יגיע לשווקים רק בעוד קרוב לשנתיים ולנוכח הבולט החדשה של שברולט שמציעה אף היא טווח גדול בן טעינות, נראה כי פורד לא תוכל להישאר עוד זמן רב מאחור וכי עליה להאיץ את תהליך הפיתוח כדי לא להישאר עם היצע חשמלי לא רלוונטי ומיושן כמו שחשות בוודאי כמה מנביאות המהפכה החשמלית דוגמת ניסאן, רנו וב.מ.וו שהדגמים החשמליים שלהן מציעים טווח של לא יותר מ-150 קילומטרים.

    על אף שבמונחים של עולם הרכב סופו של העשור השני של המילניום השלישי נמצא כבר מעבר לפינה, בפורד טוענים שהיצע הדגמים של הקונצרן יכלול עד 2020 לא פחות מ-13 מכוניות חשמליות וכדי להגיע לאותו יעד יומרני מחלקת הפיתוח זכתה לתוספת תקציב של 4.5 מיליארד דולרים.
    בכל מקרה, החשמלית שתתרה במודל 3 של טסלה תקרא ככל הנראה מודל E, שם שפורד רשמה עליו זכויות יוצרים ומנעה בכך מיצרנים אחרים וטסלה בראשם להשתמש בו. היא תעלה כ-35 אלף דולרים ותעשה שימוש בפלטפורמה חדשה שתשמש גם את הפורד פוקוס הבאה.

    Ford-Focus_Electric-2012-1280-07

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.