• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעקבות קונספט ויניֶיל למונדאו, מוצג Vignale S-MAX, מיניוואן אישי ברמה מאוד גבוהה

    פורד פועלת לאט אך בעקביות לעשות כמעשה סיטרואן עם הסימול "DS": סדרת פרמיום לשדרוג דגמים קיימים של מותג עממי. השם שנבחר פחות אייקוני; Alfredo Vignale היה בונה מרכבים ומעצב נחשב מאוד בטורינו. לאחר שהוצגה מונדאו ויניֶיל בספטמבר 2013, הגיע תורו של S-MAX, המיניוואן האירופאי של פורד.

    הדגם הוצג זה עתה במילאנו, ופורד מציינת כי היא "ממשיכה להעצים את החזון שלה למוצר ייחודי יוקרתי ולחוויית בעלות עבור הלקוח האירופאי". הרכב פונה ללקוחות "המעריכים אסתטיקה, והמעצבים הושפעו מטרנדים מריהוט ועד אופנה". הנה הסיבה לכך שקונספט זה הוצג בתערוכת הריהוט הגדולה במילנו.

    החוויה האישית תכלול, עם השקת הדגם ב-2015, גם מגע ישיר עם מנהל קשרים ייעודי, גימור מיוחד ושירותי אח"ם, כמו הבאת הרכב לרחיצה והחזרתו (חינם, במשל כל חייו).

    לקונספט חישוקי "21, גימור ברמה גבוהה ביותר, חומרים יקרים, צבעים מקוריים, סבכה חדשה ופנסים ייחודיים. האבזור יכלול תקשורת מתקדמת רכב-לרכב, עיגון למחשב נייד ומושבים בתכנון חדש. בנוסף, יהיו ניתן לתפור את הגימור הסופי לפי רצון, דבר המאפיין את הדגמים היקרים ביותר של מותגי הפרמיום הידועים.

    בתגובה לשוק

    פורד מציינת כי מחצית מלקוחותיה קונה את דגמי החברה ברמת האבזור הגבוהה ביותר. בין 10 ל-15 אחוז יהיו מוכנים לשלם יותר כדי לקבל מכונית מהודרת במיוחד עם חתימה אישית משלהם. "מחקרים מראים" מוסיפה פורד, כי "שליש מהלקוחות אומרים שמערכת שירותים אישית היא הכרח עבור מותג פרמיום". ואכן, הליווי האישי הוא חלק מתכנית השיווק של סדרת וינייל באופן הבא מהיצרן, ולא כמדיניות של יבואן כזה או אחר. הליווי האישי יהיה הן לפני הקנייה והן לאחריה, במסירת הרכב ולאחר מכן בטיפולים וכיו"ב.

    Ford-S-MAX_Vignale_1 Ford-S-MAX_Vignale_5

    Ford-S-MAX_Vignale_2 Ford-S-MAX_Vignale_4

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורד לקהל האנין

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.