• Ad
  • פולקסווגן כבר לא "האוטו"

    אחרי שנים בהן השתמשו בסלוגן היומרני "Das Auto", בפולקסווגן החליטו ששערוריית הדיזל מחייבת קצת יותר צניעות וקבעו שמעתה יסתפקו בלוגו המותג ומתחתיו כיתוב פשוט של שם החברה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    volkswagen-das-autoשערוריית "דיזלגייט" אולי לא זוכה בימים האחרונים להרבה כותרות אבל עדיין רחוקה רחוקה מלהיות שייכת לנחלת העבר. לאור הירידה בהיקפי המכירות וכחלק מהמאמצים של קונצרן הענק הגרמני לשפר ולו במעט את התדמית הבעייתית שדבקה בו לאחרונה, החליטה הנהלת החברה לוותר על הסלוגן היהיר "Das Auto"(האוטו ב-ה' הידיעה) המלווה את המותג בכל הפרסומים השונים ובשילוט מאז 2007 ולהסתפק במשהו צנוע יותר – לוגו החברה ומתחתיו הכיתוב "Volkswagen"

    עוד ב-TheCar:
    פולקסווגן מציגה תיקון למנועי הדיזל באירופה
    האם פולקסווגן רימתה גם עם הדיזלים הגדולים?
    אחרי הסטירה: פולקסווגן רוצה לחיות

    ההחלטה נפלה בכינוס בהשתתפות 2,000 מנכ"לים מהקונצרן שהתקיים לאחרונה בדרזדן שבגרמניה בעקבות התפוצצות פרשת תרמית הזיהום במנועי הדיזל. בכינוס הוחלט להתמקד בערכי הליבה של המותג כמוביל מבחינה טכנולוגית ובהתאם לכך להשקיע משאבים רבים בפיתוח רכבים חשמליים לא מזהמים בתקווה שאלה יתרמו להתפוגגות מהירה יותר של עננת הדיזל המצחינה.
    ההחלטה לוותר על המיתוג היומרני היא חלק מהודאה באשמה וניסיון להפגין תדמית ענווה יותר כתחליף לכוחניות שאפיינה את פעילות הקונצרן מאז שזה שם לו למטרה להפוך ליצרן הרכב הגדול בעולם.

    1073998870"בכל מקום בו הלוגו שלנו יופיע בעתיד ברחבי העולם, מתחתיו יהיה כתוב בפשטות 'פולקסווגן'", הסביר איש יחסי הציבור של הקונצרן לרויטרס. "הסלוגן 'Das Auto' בהחלט תפס אבל לאחרונה היו מי שטענו שהוא מתנשא ומשדר תחושה כאילו רק פולקסווגן יודעת להגדיר מהי מכונית. יומרנות שכזו לא תואמת את המדיניות שלנו".

    מקורות בתעשיית הרכב טוענים שכנס המנכ"לים הענק והקמפיין החדש הם חלק מניסיון של פולקסווגן להקדים תרופה למכה לקראת אתגרים וממשברים סביב פרשת תרמית זיהום האוויר וההשלכות שלה במקומות שונים בעולם מעבר לארצות הברית.

    מעבר לרעש התקשורתי, בעיני מרבית צרכני הרכב קונצרן פולקסווגן עדיין נחשב למוביל טכנולוגי וליצרן איכותי, אך המספרים לא משקרים ובעוד שבסיום המחצית הראשונה של 2015 פולקסווגן התמקמה בצמרת הדירוג העולמי עם 5.04 מיליון מכוניות מתוצרתה לעומת 5.02 מיליון מתוצרת טויוטה שנמכרו בששת החודשים הראשונים של השנה, בעקבות פרשת דיזלגייט התמונה התהפכה ולקראת סוף שנת 2015 נראה שגם השנה היצרנית היפנית תשמור על מעמדה בצמרת עם 9.21 מליון מכוניות (עד סוף נובמבר) לעומת 9.1 מיליון מכוניות של פולקסווגן.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.