• Ad
  • גרסת אולספייס של טיגואן מציעה שבעה מקומות ישיבה ותא מטען גדול יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ערב תערוכת דטרויט חשפה פולקסווגן פרטים רשמיים ותמונות של הגרסה המוארכת של הקרוסאובר הקומפקטי שלה, טיגואן, שתהיה היחידה שתימכר בארצות הברית.

     

     

    הדור השני של טיגואן הוא הקרוסאובר הראשון של קבוצת פולקסווגן אשר הושק כאשר הוא מבוסס על פלטפורמת MQB ("פלטפורמת הגולף"), אולם עד עתה פולקסווגן לא השכילה להביא אותו לישראל במחיר תחרותי (אבל אפשר להתנחם בעובדה שגם האמריקנים לא קיבלו אותו).

    הגרסה המוארכת ארוכה ב-21.5 ס"מ מן הגרסה הרגילה, ומתוך זה הוארך בסיס הגלגלים של הרכב ב-11 ס"מ – מה שאפשר להוסיף לא רק שורת מושבים שלישית, אלא גם להגדיל את נפח תא המטען ב-115 ליטרים כאשר המושבים האחוריים מקופלים (ובסה"כ להגיע ל-730 ליטרים).

     

     

    היות ששורת המושבים השלישית צפופה מזו של סקודה קודיאק יש לטיגואן יתרון של 50 ליטרים בנפח תא המטען כאשר המושבים האחוריים בשימוש, אולם כאשר מקפלים אותם יש לקודיאק יתרון של כמעט 300 ליטרים על-פני אחיו החדש לבית פולקסווגן. למעט שינויים קלים לעיצוב החזית, והארכת הגוף, אין כמעט כל הבדל בין הגרסה הרגילה של טיגואן לזו המוארכת.  

    המנועים שיוצעו באירופה הם מנועי הטורבו-בנזין וטורבו-דיזל המוכרים לנו, החל ממנוע ה-1.4 ליטר בנזין שמספק 150 כ"ס וכלה בדיזל בנפח 2.0 ליטר שמספק הספק דומה – כשהם מחוברים לתיבת הילוכים בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה.

    בארה"ב לא ישווקו, כמובן, מנועי דיזל ואילו מנוע הטורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (184 כ"ס) יחובר לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בעלת שמונה יחסי העברה. נוסף לגרסת ההנעה הקדמית תוצע גם גרסת הנעה כפולה.

    טיגואן המוארך צפוי להיות משווק באירופה החל מאמצע השנה הנוכחית – במקביל למועד ההגעה המשוער של טיגואן הרגיל לישראל ומעט לאחר תחילת השיווק של סקודה קודיאק החדש.

    בארצות הברית ישווק טיגואן 'אולספייס', כך נקראת הגרסה המוארכת, עם סט מלא של מערכות סיוע לנהג ובהן בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקי תנועה, מערכת התרעת התנגשות עם בלימת חרום אוטומטית וניטור הולכי רגל, ומערכת התראה מפני כניסה לנתיב נסיעה חסום.

    על בסיס אותה פלטפורמה משווקת מעתה פולקסווגן בארה"ב גם את 'אטלס' – קרוסאובר גדול יותר לשבעה נוסעים אשר מיוצר במדינת טנסי, ארה"ב, הוצג לראשונה מוקדם יותר השנה וכעת מוצג בדטרויט בפני קהל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסווגן הגדילה את טיגואן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.