• Ad
  • על אף שהקרב על העיר מוסול עדיין לא הושלם ואנשי דאעש עדיין מחזיקים בחלקים מהעיר, העיראקים מנסים להפגין שליטה בשטח עם הפנינג דריפטינג ברחובות בהם עד לפני זמן לא רב שלט הפחד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מומחי ביטחון רבים טוענים שעל אף אכזריותו והפיגועים המזעזעים שיזם בלב המערב, יש לקחת את דאעש בפרופורציות הנכונות ולהבין שמדובר בלא הרבה יותר מארגון טרור ובוודאי לא בגוף המסכן את העולם.
    בהחלט יכול להיות שהם צודקים, אבל צריך לזכור שאותם מומחים גם טענו שכיבוש "בירת" המדינה האסלאמית – העיר מוסול שבשטח עיראק, שהחל באוקטובר האחרון על ידי כוחות מיוחדים עיראקים, מורדים כורדים ועם סיוע אווירי מסיבי של כוחות קואליציה מערביים בראשות ארצות הברית, יסתיים בתוך ימים ספורים. כעת, ארבעה חודשים מאוחר יותר, לכולם ברור שכיבוש העיר רחוק מלהסתיים ובשלב זה הכוחות העיראקים שולטים רק בחלקה המזרחי של העיר.
    יתרה מכך, גם בחלק המשוחרר לכאורה של העיר לא בדיוק שוררת שלווה והחיים ממש לא חזרו למסלולם. ברחובות נעים בעיקר כוחות צבאיים ותקריות של אש צלפים ותקיפות של מזל"טים מהאוויר הן עניין שבשגרה.

    עם זאת, העיראקים מעוניינים להראות לעולם שהם שולטים בשטח ומה יכול להמחיש זאת יותר מלהיענות לבקשתם של כמה "חולי הגה" מקומיים מהאתר Riot Gear לערוך הפנינג דריפטינג ברחובות העיר?
    האמת היא שאנחנו בהחלט יכולים לחשוב על כמה דברים מתאימים יותר שישדרו "עסקים כרגיל", אבל כל מה שהוא לא סרטוני הוצאות להורג ברבריות של דאעש הוא בהחלט מבורך.

    עוד ב-TheCar:
    השרברב שתובע את פורד בגלל דאעש
    צפו: עושים כבוד לישראל, על הצד
    ג'ימקאנה 9: קן בלוק מעלה עשן על מציאות אמריקאית קשה

    לקראת האירוע המארגנים, בשיתוף הכוחות המיוחדים העיראקים, הזמינו את הכתב מייק גיגליו ואת הצלם ג'ף וורזר, שמסקרים את הלחימה באזור מאז אוקטובר עבור אתר האינטרנט BuzzFeed, לצילומי פרומו.

    "אנחנו רוצים שהעולם יראה שבעיראק קורים עוד דברים חוץ ממלחמות ופיגועים, אנחנו מעוניינים שידעו שיש כאן גם תרבות מוטורית", ציין ארשד, אחד המארגנים. אבל כוונות לחוד ומציאות לחוד, והסרטון לא ממש מצליח לשדר שגרה.
    כך למשל רכב הדריפטינג שהובא מעיר סמוכה על גבי גרר מלווה בשיירה של כלי רכב צבאיים עם מקלעים, הרחובות נטושים ומסביב ניכר הרס רב. הדריפטר בחר להופיע בפנים מסוות מחשש מנקמה של אנשי המדינה האסלאמית ואת מושב הנוסע ברכב הדריפטים תופס איש ביטחון חמוש מכף רגל ועד ראש.
    יתרה מכך, במהלך הצילומים זוהה מזל"ט תוקף ברחוב סמוך וצוות הצילום והמארגנים היו צריכים לתפוס מחסה.
    לאחר שהסכנה חלפה צילומי הסרטון התחדשו, אך כעבור זמן קצר הם הופסקו שוב, הפעם בעקבות משהו פחות דרמטי ומסוכן – שבר בגל ההינע שהשבית את רכב הדריפטינג.

    הסרטון עלה לאתר הפופולרי לפני מספר ימים ובאופן מפתיע משהו מרבית התגובות די צוננות, כשחלק מהגולשים מתלוננים על מיעוט החלקות הצד והאקשן.
    אין ספק שיש משהו בדברים ומי שציפה לראות גרסה מזרח תיכונית לסרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק בוודאי יתאכזב, אבל אנחנו סבורים שיש לברך על כל קמצוץ של עשן חיובי שמעלה טיפה של חיוך באזור המטורף הזה ושאולי, אם ממש ממש מתאמצים, יכול לגרום לאנשים להאמין שפעם יהיה סיכוי לעתיד טוב יותר באזור.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    עשן של שפיות בעולם מטורף: דריפטינג ברחובות מוסול

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.