• Ad
  • עם תג מחיר של 3.4 מיליון דולר, המתחרה של פרארי מלבנון עושה את אמריקה

    היא הופיעה ב"מהיר ועצבני 7", יש לה מנוע שמפיק 770 כ"ס, ביצועים מטורפים, הולוגרמה במקום מסך מולטימדיה ו-420 יהלומים בפנסים. הכירו את ה"לייקאן הייפר-ספורט" שמיוצרת בלבנון והרשימה את אמריקה בפסטיבל פבל ביץ' היוקרתי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    lyken 1מכונית העל האקזוטית הראשונה מהמזרח התיכון חצתה את האטלנטי והגיעה בסוף השבוע האחרון להופעת בכורה בארץ הדוד סם במסגרת שבוע המכוניות בפבל ביץ' שבמונטריי.
    הלייקאן הייפר-ספורט נחשפה לראשונה לפני קצת יותר משנתיים בתערוכת הרכב של דובאי. מדובר בדגם הראשון של W מוטורס, חברה צעירה ושאפתנית שממוקמת בביירות בירת לבנון.

    עם זאת, לא מדובר ברכב שהרכיבו מגרוטאות בחצר האחורית של מוסך לא רחוק מהבונקר של נסראללה, אלא ברכב מושקע מאוד המציג עיצוב כוחני מושך במחוזות שבין למבורגיני למכונית שרירים אמריקאית וכולל גוף מכונית המכיל בעיקר חלקי קרבון אשר נבנה בסניף האיטלקי של חברת מגנה שטייר בטורינו ומנוע בוקסר 6 צילינדרים המבוסס על מנוע מה-911 ומגיע מ-RUF, סדנה המתמחה בשיפורים לדגמי פורשה, שמחלצת ממנו לא פחת מ-770 כ"ס.

    לטענת החברה הלבנונית, המחזיקה גם סניף בדובאי, שילוב בין מרכב קל עם משקל עצמי של כ-1,380 ק"ג לבין מנוע עוצמתי מעניקים למכונית העל מהמידל-איסט ביצועים שומטי לסתות עם תאוצה מעמידה למאה קמ"ש ב-2.8 שניות ומהירות מרבית של 395 קמ"ש.

    lyken 4מעבר לביצועים המכונית כוללת גם שלל גאדג'טים ואביזרים שמבטיחים לעשות נעים למי שיצטיידו בה ומעבר לסטנדרט המתבקש היא כוללת גם מערכת מולטימדיה שבמקום מסך הפעלה סטנדרטי מציג את ממשקי התפעול בהולוגרמה תלת ממדית ופנסים ראשיים בהם משולבים לא פחות מ-420 אבנים יקרות ויהלומים.

    על אף שמדובר ביצרנית עלומה ללא מסורת ומוניטין, W מוטורס כיוונה גבוה ולטענתה ההייפר-ספורט היא לא סתם מכונית עם מנוע גדול לביצועים בקו ישר. יתרה מזאת, בחברה לא מתבלבלים ומציינים כי המכונית ממוצבת מעל מרבית דגמי פרארי ולמבורגיני ה"המוניים".
    תג המחיר יומרני לא פחות ועומד על 3.4 מיליון דולר, יותר מהמחיר של רכבים כמו "לה פרארי", פורשה 918 ואפילו בוגאטי ויירון. ה"לייקאן הייפר-ספורט" יוצרה במהדורה מוגבלת מאוד של 7 יחידות וזכתה לחשיפה גדולה על המסך הגדול בסרט "מהיר ועצבני 7" .

    lyken3על אף שעד כה לא ידוע, למעט משטרת אבו דאבי שצירפה לייקאן לצי הניידות האקזוטיות שלה שכולל בין היתר רכבי פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, בוגאטי ומקלארן, על לקוחות פרטים שרכשו אחת,בחברה מאמינים שבקטאר, דובאי ושאר מדינות המפרץ יש לקוחות עם תזרים מזומנים בלתי מוגבל, אוסף של מכוניות על אקזוטיות ובעיקר גאווה ערבית אשר בהחלט עשויים לראות במוצא הלבנוני יתרון.

    פסטיבל פבל ביץ' הוא ככל הנראה הדבר אחרי מרוחק מהמציאות המדממת כאן במזרח התיכון.
    מדובר באירוע שנחשב ליוקרתי מאוד בעולם הרכב ובקרב אספנים בפרט והופעה בו ללא ספק מעניקה ללבנונית גושפנקה של איכות שמוכיחה שמהאזור המטורף בו אנו חיים ניתן לייצא עוד כמה דברים חוץ מטרור רצחני, חביות נפט, חומוס ורכבי סוסיתא.

    (צילומים מתוך עמוד האינסטגרם של לייקאן)

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.