• Ad
  • עזבו אתכם מדאעש ומטרור ג'יהאדיסטי, בלונדון החליטו שיותר דחוף להתמודד עם מוסלמים אמידים שמגיעים לבירת הממלכה המאוחדת ועושים הרבה רעש ודאווינים עם רכבי הספורט הקיצוניים שלהם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    545466בזמן שביבשת אירופה עסוקים לאחרונה בדאעש ובדרכים להתמודד עם האיסלם הרדיקלי-ג'יהאדיסטי, כבר כמה שנים שאת תושבי בירת האי הבריטי מטרידה תופעה איסלמית שונה לחלוטין, ה-"Hagwalah".

    כדי להבין במה מדובר אתם לא צריכם לרוץ לראות את הסדרה המצוינת של צביקה יחזקאלי "אללה איסלם", אלא פשוט להיכנס ל-YouTube ולחפש "Arab Drift".
    מסתבר שמדי קיץ, בזמן שבמדינות המפרץ הטמפרטורות מגיעות למחוזות בלתי נסבלים, לונדון הופכת למוקד בילוי עבור ערבים אמידים שמגיעים לאי הבריטי כדי לחגוג את חופשת הקיץ יחד עם מכוניות העל המטורפות שלהם ומביאים עמם גם ניחוחות של התרבות המוטורית בארצותיהם.

    לא מדובר בבודדים אלא במאות כלי רכב המוטסים במיוחד לכמה שבועות, לעיתים במטוסים פרטיים, כדי לאפשר לבעליהם חופשה ראוותנית במיוחד בבירה הבריטית.

    בעוד שבעבור חולי הגה הכמות הבלתי נתפסת של פרארי ולמבורגיני מהדגמים הכי יקרים ונחשקים, לצד מכוניות אפילו קיצוניות יותר כמו בוגאטי ויירון, קוניגסאג, פורשה 918, מקלארן P1 ועוד ועוד הופכת את לונדון לגן עדן מוטורי, בעבור תושבי בירת הממלכה המאוחדת המפגן הזה הפך לסוג של מטרד הפוגם להם באיכות החיים מאחר שבעלי הרכבים נוהגים להשוויץ עם מרכבותיהם, להעלות את סיבובי המנוע של מנועיהם הקולניים לשמיים, לחסום רחובות, לבצע כל מיני פעלולים כמו Burnouts וגם לנסוע במהירות מופרזת ברחובות העיר.

    לפני מספר שנים הלונדונים יצאו לפני בקמפיין נגד "פלישת מכוניות העל מהמפרץ" ופנו לרשויות המקומיות כדי שאלו יעשו משהו בנדון, אבל עד לאחרונה פניותיהם נפלו על אוזניים ערלות. נראה היה שלרשויות לא היתה מוטיבציה ולמשטרה לא היה כוח אדם מיותר להציב ברחובות רק כדי להתמודד עם אותו קומץ אורחים רעשני שהכניס בכל חופשה עשרות רבות אם לא מאות מיליוני לירות שטרלינג לעסקים בעיר.

    כעת הדבר משתנה ועל אף שאף אחד לא ממש רוצה לגרום לתקרית דיפלומטית עם המשפחות העשירות והמקורבות לשלטון בכמה מהמדינות ששולטות על אחוזים לא מבוטלים ממאגרי הנפט בעולם, מועצת העיר בלונדון קבעה חוקים ותקנות חדשות בנוגע לסדר במרחב הציבורי שיאפשרו להתמודד עם תופעת "המרוצים של ילדי המיליונרים".

    על פי התקנות החדשות המפגנים המוטוריים ברחוב יהיו אסורים בתכלית ואזרחים שיתקלו באחת מהתופעות הללו יוכלו לפנות (רצוי לאחר שיש בידם תיעוד מצולם) למוקד "מלשינון" מיוחד שיפעל 24 שעות ולדווח על הפרת החוק.
    המשטרה או פקחים עירונים יבחנו את התלונות ובמידה שאלו יתגלו כמוצדקת, גם ללא נוכחות פיזית במקום, יוכלו אנשי החוק להוציא לבעל הרכב קנס מיידי בגובה של עד 1000 לירות שטרלינג (כמעט 6000 שקלים).
    יתרה מזאת, בגלל שכאמור התופעה נפוצה בעיקר בקרב תושבי חוץ, התקנות החדשות מעניקות לרשויות גם את הסמכות לפנות לשגרירות של המדינה ממנה הגיע הנהג העבריין ולדרוש ממנה לאכוף את החוק מול אזרחיה ולגבות מהם את הקנס.

    טים ארון, חבר הקבינט העירוני לאיכות הסביבה, התבטא בראיון ל'דיילי המייל': "אני בטוח שהתושבים המקומיים יקבלו את התקנות החדשות ואת הקמת המוקד בברכה. אנחנו יודעים שהם סבלו במשך זמן וחיכו לשינוי שיאפשר להתמודד עם הנהגים הפועלים באופן אנטי-חברתי".
    4353464

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    עיריית לונדון נגד מוסלמים משתוללים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.