• Ad
  • סקניה גייסה תכנון אירודינמי לטובת חסכון בתצרוכת דלק

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סקניה הודיעה על הקטנת תצרוכת הדלק בגרסאות ה'סטרימליין' בסדרות הקו הארוכות

    סקניה הציגה מראה חדש עבור גרסאות ה'סטרימליין' בסדרות הקו הארוכות, G ו-R. בנוסף הודיעה היצרנית על גרסה חדשה למנוע ה-13 ליטר ועל עדכון תיבת ה'אופטיקרוז' – הכל לטובת שיפור תצרוכת הדלק.

    המונח 'סטריימליין' (Streamline) אצל סקניה הוצג בשנת 1991 ומציין מאז יעילות אווירודינמית גבוהה של עיצוב תא נהג. גרסאות ה'סטריימליין' לתאי נהג אינן סטנדרטיות אלא אופציונליות בתוספת תשלום בסדרות G ו-R, בדגמים שמיועדים לעבודות קו ארוכות. עבור סדרות אלה הציגה סקניה דגם חדש של 'סטרימליין' הכולל ערכת מסיטי רוח עדכנית ויעילה אווירודינמית מבעבר.

    בנוסף, סקניה שידכה עבור סדרת 'סטרימליין' תיבת הילוכים משופרת מסדרת 'אופטיקרוז'. לתיבת ההילוכים המעודכנת יש מצב 'אקונומי' (Economy) שמשתלב בבקרת השיוט האקטיבית של החברה (Scania Active Prediction). החיסכון בדלק, לטענת סקניה, עשוי להגיע ל-8% בדגם R 490 4×2.
    בנוסף, סקניה הציגה גרסה חדשה למנוע ה-13 ליטר 580 כ"ס, אשר אמורה לשפר את צריכת הדלק ב-2% בהשוואה לדגם הקודם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.