• Ad
  • הגרסה הספורטיבית והמהירה ביותר של סקודה אוקטיבה הגיעה לישראל. בתפריט: 220 כ"ס, תיבה רובוטית ומחיר של 215,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'צ'מפיון מוטורס', יבואנית סקודה, תשיק מחר (ד) את 'אוקטביה RS' – גרסת הביצועים של המשפחתית הצ'כית.

    סקודה אוקטביה החדשה הוצגה בתערוכת ז'נבה לפני שנה בדיוק, וגרסת RS הספורטיבית שלה נחשפה כחצי שנה אח"כ בפסטיבל המהירות בגודווד (Goodwood) – אירוע מוטורי שנתי גדול ומרהיב. אלינו מגיעה RS בתאום מושלם עם השקת אולם תצוגה מרכזי חדש של סקודה, במגדלי צ'מפיון אשר מול קניון איילון בגבול רמת-גן בני ברק.

    סקודה משווקת את אוקטביה RS בניכר בשתי תצורת מרכב (ליפטבק וסטיישן), שני סוגי מנועים (דיזל ובנזין) ואפשרות בחירה בין שתי תיבות הילוכים (רובוטי-אוטומטי וידני). בישראל תשווק המכונית בתצורת ליפטבק בלבד (תצורת סדאן הנפתחת יחד עם השמשה האחורית, כפי שמוכר לנו מאוקטביה) ורק עם מנוע בנזין בשילוב תיבה רובוטית-אוטומטית. בעבר שווק בישראל הדגם הקודם גם בתצורת סטיישן, וגם עם תיבה ידנית.

    את הדור השלישי של אוקטביה RS מניע מנוע בנפח 2.0 ליטר מוגדש טורבו שמפיק 220 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. שילוב כזה מוכר מפולקסווגן גולף GTI. הביצועים, כצפוי, מצוינים, עם 6.9 שניות בזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 245 קמ"ש (לעומת 7.3 שניות ו-239 קמ"ש בגרסה היוצאת).

    הודות למערכת עצור-התנע המוצעת ברכב והפחתת 20 ק"ג במשקל יחסית לאוקטביה RS הקודמת, סקודה טוענת לחסכון של כ-20% בתצרוכת הדלק ביחס לדור הקודם, עם ביצועי מעבדה מוצהרים של 15.6 ק"מ לליטר.

    כדי להציע חוויית נהיגה כמתבקש, אוקטביה RS נמוכה ב-1.2 ס"מ ביחס לגרסה הרגילה, מצוידת מתלים ספורטיביים, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית (XDS) והיגוי אלקטרו-חשמלי אקטיבי שמאפשר סיבוב מופחת של ההגה בפניות ככל שעולה המהירות.

    אוקטביה RS מעוצבת באופן קשוח יותר, אך לא מוגזם, עם פגושים שונים ואגרסיביים, מסגרת כהה לשבכה הקדמית, זוג מפלטי כרום מאחור, כנף אחורית קטנה וחישוקי 19 אינץ' גדולים בשחור מט (ייחודיים לדגם) שעטופים בגומי בגודל 225/40. האווירה הייחודית נשמרת גם בתא הנוסעים בעיקר בזכות מושבי ספורט מעור, תפירה אדומה השזורה במושבים, ידית ההילוכים וגלגל ההגה, דיפונים סיבי פחם (קרבון) וספי דלתות ודוושות מוכספים מאלומיניום.

    סקודה אוקטביה RS תוצע בישראל ברמת אבזור עשירה למדי הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, כניסת USB, בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך ועוד. מחירה של האוקטביה RS הוא 215,000 שקלים, ובאירוע השקת המכונית ב-4 באפריל תינתן הנחה של 7,000 שקלים. להערכת ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, בשנת פעילות מלאה הם ימכרו 100 יחידות של אוקטביה RS.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סקודה אוקטביה RS מושקת בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.