• Ad
  • סיינפלד מכר את אוסף הפורשה שלו במחיר מציאה

    הקומיקאי שמכר את הפורשה שלו: סיינפלד שהתעשר מתוכנית על כלום החליט לפנות קצת מקום בחניה הביתית והציע למכירה פומבית 18 רכבים מתוצרת פורשה ופולקסווגן. למרות שמדובר באקזמפלרים נדירים ביותר ועל אף הייחוס של הבעלים, האוסף נמכר בתמורה ל"רק" 22 מיליון דולר - 10 מילין מתחת לסכום שהקומיקאי קיווה לגרוף
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Porsche-Seinfeld-5הוא התעשר מתוכנית שעסקה בכלום ובסוף השבוע האחרון הוא הרוויח 22 מיליון דולר ממכירה של כמה מכוניות משומשות. ג'רי סיינפלד, האיש שכיכב בסיטקום המצליח ביותר בניינטיז, החליט לפנות מקום בגראז' הפרטי והציע בסוף השבוע חלק מכלי הרכב שלו למכירה.

    על אף שעל פי קווי הדמות של סיינפלד בסדרה, המבוססת מאוד על דמותו של ג'רי במציאות, בוודאי הייתם מצפים שהקומיקאי יתנייד במכונית חשמלית או לפחות בהיברידית, אך ג'רי הוא חובב רכב נלהב ומכוניות, בעיקר מתוצרת פורשה, מהוות חלק מרכזי בחייו.

    מעבר לעובדה שסיינפלד נוהג על בסיס יומיומי בפורשה 911, הוא מחזיק באוסף מכובד של מעל ל-40 רכבים שכלל עד לסוף השבוע האחרון כמה ממכוניות הפורשה הנדירות בעולם.
    למרות שסיינפלד לא הצליח להמציא את עצמו מחדש וחי בעיקר על ההון שצבר בעבר, נראה שהוא לא בדיוק סובל מבעיות של תזרים מזומנים ובכל זאת הוא החליט לאחרונה לצמצם מאוד את האוסף הפרטי ובסוף השבוע העמיד 18 מכוניות למכירה פומבית בפלורידה.

    עוד ב-TheCar:
    הפורשה הפסיכדלית של ג'ניס ג'ופלין נמכרה במעל ל-1.7 מיליון דולר
    יבואנית חדשה לפורשה ומחירון נמוך בעד 20%
    בתו של כוכב "מהיר ועצבני" טוענת שליקויים בתכנון הקררה GT גרמו למות אביה

    אוסף הפורשה של סיינפלד (1)

    אוסף הפורשה של סיינפלד (4)לא מדובר בסתם עוד מכוניות שתפסו מקום בחניה, אלא בעיקר באקזמפלרים הנדירים ביותר שבאוסף, ביניהם פורשה 550 ספיידר משנת 1955, פורשה 356 מסדרת היצור הראשונה, 356 ספידסטר, 911 קררה IROC RSR וגם כמה מכוניות מסלול של המותג – מגרסת מרוצים של ה-911 ועד למכוניות גרופ C.

    סיינפלד, שהתחדש לפני כשנה וחצי בפורשה 918 במעל למיליון דולר, טען שהחליט למכור את המכוניות מאחר שהוא סבור שאחרי שנהנה מהרכבים מספיק שהגיע הזמן שגם מישהו אחר יתרגש מהם.

    עם זאת ,למרות הפריטים הנדירים והמבוקשים מאוד, בסופו של דבר נמכרו במכירה הפומבית המיוחדת 17 מכוניות בסכום כולל של, כאמור, 22 מיליון דולר – בהחלט לא מעט כסף בשום קנה מידה, אבל עשרה מיליון דולר פחות מההערכות.

    Porsche-Seinfeld-3את הסכום הגבוה ביותר גרפה ה-550 ספיידר שנמכרה בתמורה ללא פחות מ-5.35 מיליון דולר-  קרוב לרף העליון של הערכת המומחים.
    אחריה ניתן למצוא את ה- 917/30 Can-Am שהחליפה ידיים בתמורה ל 3 מיליון דולר – ללא כל ספק סכום מכובד מאוד אך נמוך ב-2 מיליון דולר מהצפי.

    שני הרכבים היחידים שלא מתוצרת פורשה, פולקסווגן קמפר וחיפושית נמכרו, מן הסתם, בסכומים נמוכים בהרבה, אך אין ספק ש-121 אלף דולר לחיפושית מודל 1960 הוא סכום נאה בכל קנה מידה.

    עם זאת היו לא מעט רכבים, כאמור, שלא הצליחו להשיג את הסכום המוערך ומעבר ל-717 שנמכרה במחיר "מציאה" של 3 מיליון דולרים, גם ה-718 מודל 59, שני רכבי 356 נדירים וכמה אקזמפלרים ממהדורות מיוחדות של ה-911 לא הצליחו להגיע לסכומים שהמארגנים סברו כי יגיעו אליהם.

    אוסף הפורשה של סיינפלד (8)במקרה של רכב אחד ההצעות לא הגיעו אפילו לרף המינימום שנקבע וג'רי חזר עם המכונית הביתה. עם זאת, הוא לא באמת יכול היה לנהוג ברכב האמור מפלורידה לביתו שבמדינת ניו יורק מאחר שמדובר באב הטיפוס של הקררה GT משנת 2000.
    המכונית האמורה אמנם מצוידת במנוע ובשאר המכלולים הנדרשים כדי להיות שימושית ואך נסעה ושימשה בשלב מסוים את פורשה לצורך בחינת דגם הקצה שהושק ב-2004, אך מאחר שמדובר באב טיפוס פורשה הוציאה את מחשב ניהול מהמנוע כשמכרה לפני מספר שנים את הרכב לסיינפלד ולמעשה מבחינה חוקית מדובר בלא יותר מפסל יפה על גלגלים המיועד לתצוגה בלבד.

    אוסף הפורשה של סיינפלד (2) אוסף הפורשה של סיינפלד (3)

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.