• Ad
  • סיאט לאון ST מאחור

    סיאט לאון סטיישן תגיע הקיץ

    סיאט מתכננת להשיק בקיץ את לאון סטיישן (ST). המחיר צפוי להיות תחרותי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט מתכננת להשיק בקיץ את גרסת הסטיישן של הלאון. במידה והתכנית תתממש יתכן וגם שנת 2014 תהיה שנת שיא עבור סיאט בישראל.

    הדור החדש והשלישי של לאון נחשף בגרסת 5 דל' בתערוכת פריז בספטמבר 2012 ולראשונה בתולדות הדגם בתצורות מרכב נוספות: 3 דל' (SC) בז'נבה 2013 וסטיישן (ST) בפרנקפורט 2013. אלינו הגיעה לאון בתצורת 5 דל' ו-3דל' בקיץ 2013, והסטיישן מתוכננת להגיע הקיץ.

    הסטיישן מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית של פולקסווגן ומשמשת את גולף, אודי A3, סקודה אוקטביה ולאון החדשות. מידותיה של גרסת הסטיישן דומות לאלה של גרסת ה-5 דל' מלבד האורך: 453.5 ס"מ בסטיישן לעומת 426.5 ס"מ בהאצ'בק. תוספת האורך מתרכזת רובה ככולה בתא המטען שנפחו עומד על 587 ליטר (לעומת 380 ליטר ב-5 דל') ו-1,470 ליטר בקיפול המושב האחורי. למרות תוספת האורך, סיאט טוענת לתוספת משקל קטנה של 45 ק"ג בלבד ביחס לגרסת ההאצ'בק ולמשקל כללי של 1,233 ק"ג בגרסת הבסיס.

    לאון ST תוצע בישראל עם מנוע אחד מוכר: טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס) ובשילוב תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד (שבעה הילוכים). ביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 191 קמ"ש.

    הסטיישן צפויה להגיע לישראל הקיץ אבל זה עדיין אינו סופי. "אני לא בטוח שיש שוק לסטיישנים בישראל," אומר גל מזור, מנהל חטיבת סיאט. "רוב הסטיישנים נמכרים לחברות הליסינג ואנחנו לא שחקן חזק בתום. קבענו לעצמנו מחיר יעד ואם לא נוכל לעמוד במחיר לא נשיק את ה-ST בכלל."

    2013 הייתה שנת שיא עבור סיאט עם 5,838 מכירות, ושנת 2014 צפויה להיות טובה עוד יותר כשהיעד עומד על 7,000 מכירות. את היעד מתכננת סיאט להשיג באמצעות לאון החדשה שזוהי לה שנת מכירות מלאה ראשונה, לאון ST וגרסאות מנוע נוספות של הלאון.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.