• Ad
  • סוף עידן הדינוזאורים: מחליף לסאנגיונג רקסטון בתוך שנה

    הרקסטון, רכב השטח הגמלוני המשווק כבר מראשית המילניום, יוחלף בשנה הבאה על ידי רכב חדש לחלוטין שיחד עם קורנדו חדש אמור להצעיד את המותג הקוריאני הקטן לעידן חדש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי יותר מ-16 שנה, סאנגיונג תציג בקרוב מחליף לדינוזאור השטח הקשיש והגמלוני שלה, הרקסטון, שנמצא איתנו כבר מראשית ימי המילניום השלישי.
    בניגוד לשאר יצרניות הרכב הקוריאניות שחוו בעשור האחרון זינוקים משמעותיים בהיקפי המכירות, סאנגיונג נותרה הרבה מאחור והגיעה לסף פשיטת רגל.
    אפשר למצוא לא מעט סיבות מדוע הרכבים מבית סאנגיונג לא הצליחו להפוך לפופולריים במרבית שווקי העולם, אך ללא ספק אי אפשר להתעלם מחלקו המשמעותי של הקו העיצובי התמוה, שלא לומר הכעור, שאפיין את רכבי המותג והקשה על הלקוחות לבחור בהם.

    עוד ב-TheCar:
    סאנגיונג חושפת קרוס-אוברים נוספים בתערוכת ז'נבה
    סאנגיונג טיבולי במבחן דרכים
    סאנגיונג מציגה: שובו של הנוסע השביעי

    ב-2012 יצרנית הרכב ההודית מהינדרה רכשה 70 אחוז ממניות החברה והבטיחה להזרים דם חדש במותג ובין היתר גם לשנות את הקו העיצובי, להפוך אותו ליותר קל לעיכול ולנסות ליישר קו עם הלכי הרוח והאופנות הנוכחיות בעולם הרכב.
    כעת, אחרי הטיבולי שהעניק למותג הקוריאני נוכחות ראשונה (ונאה למראה!) בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים, ג'ונג סיק צ'וי, מנכ"ל סאנגיונג מאשר כי בשנה הבאה החברה תיפרד מאחד הדגמים האייקונים שלה, הרקסטון, המצויד בשלדת סולם ארכאית ועיצוב גמלוני ותחליף אותו בקרוסאובר מודרני גדול מימדים שיציע 7 מושבים ויזכיר מאוד את דגם הקונספט Y400 שהוצג בתערוכת ז'נבה האחרונה.

    צ'וי ציין שהרקסטון החדש ישנה כיוון ויפנה לפלח שוק יוקרתי יותר תוך שילוב של הרבה טכנולוגיה מתקדמת. "המחיר אמנם יהיה גבוה יותר מזה של הרקסטון הנוכחי", הסביר צ'וי, "אך הרכב יהיה תחרותי יותר".
    צו'י לא נידב יותר מדי פרטים נוספים על מה שניתן לצפות מהרקסטון החדש אך במקביל אישר כי החברה מפתחת מנוע טורבו בנזין חדש עם הזרקה ישירה יחד עם חברת האם מהינדרה אשר יושק לראשונה ברקסטון החדש.

    5454364

    מנכ"ל המותג אישר גם כי מחלקת הפיתוח עובדת במקביל גם על מחליף לקרוסאובר בגודל בינוני של המותג, הקורנדו, שהושק ב-2011.

    בניגוד למרבית דגמי המותג הותיקים, אמנם הקורנדו הנוכחי לא סובל ממראה קשה במיוחד לעיכול, אך עיצובו האנמי לא העניק לו דריסת רגל משמעותית בשוק הקרוסאוברים הלוהט.
    הדור הבא של ההקורנדו, שיושק ככל הנראה ב-2018, ינטוש את הפלטפורמה הייחודית שמשמשת אותו ויעשה שימוש בפלטפורמה מאורכת של הטיבולי על מנת לצמצם עלויות ולאפשר לחברה לשלב טכנולוגיה מתקדמת ואבזור נדיב יחד עם תג מחיר תחרותי.

    לצד גרסאות בנזין ודיזל יורש הקורנדו יוצע גם בגרסה היברידית שתשלב מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר עם מנוע חשמלי וגם בגרסה חשמלית מלאה.
    הקורנדו והרקסטון החדשים אמורים להיות שחקני המפתח של סאנגיונג בדרך להכפלת היקפי המכירות בשנים הקרובות והגעה ליעד של כ-200 אלף רכבים בשנה.

    656565775

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.