• Ad
  • מתיחת הפנים של ויטארה תושק רשמית בספטמבר, עם מנוע טורבו-בנזין חדש שמוציא לגמלאות את מנוע ה-1.6 האטמוספרי ומגוון מערכות בטיחות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כמעט ארבע שנים חלפו מאז השיקה סוזוקי את המיני-קרוסאובר האופנתי שלה, ויטארה, וכעת הגיע זמן מתיחת הפנים. בספטמבר הקרוב, לקראת תערוכת פריז שתיפתח באוקטובר, תשיק סוזוקי את 'ויטארה 2019' – כלי שעבר מתיחת פנים קלה ובעיקר שודרג מתחת למתכת.

     

     

    העדכונים החיצוניים פחות חשובים, וכוללים שבכה קדמית מחודשת, פגוש שונה ונמוך יותר, חישוקי גלגלים קלים שעוצבו מחדש ופנסים אחוריים חדשים בטכנולוגיית LED, כמו גם שתי אפשרויות חדשות של צבע גוף. מה שיותר חשוב הוא עדכון סביבת הנהג ותא הנוסעים עם לוח מכשירים מחודש, שכולל כעת תצוגה צבעונית מרכזית, ופלסטיקה באיכות גבוהה יותר מבעבר – כך לפחות מבטיחים היפנים.

    בסוזוקי מבטיחים אמנם שויטארה המחודש יהיה "הסוזוקי המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית עד כה", ויציע טכנולוגיית בטיחות חדשה, אבל הם שומרים עדיין מספר קלפים קרוב לחזה כאשר הם מדברים על ה"טכנולוגיה החדשה" שתוצג לראשונה רק בעת ההשקה הרשמית של ויטארה. עם זאת, כבר כעת הם מספרים לנו שאת מנוע הבנזין האטמוספירי הוותיק בנפח 1.6 ליטר מחליף מנוע טורבו-בנזין החדש בנפח 1.0 ליטר המספק 111 כ"ס, שמוכר בחו"ל מסוזוקי סוויפט החדשה. מנוע זה מצטרף למנוע 1.4 ליטר המספק 140 כ"ס וכ-23 קג"מ של מומנט המוכר לנו מסוזוקי 'קרוסאובר' וכבר מוצע בויטארה בעולם מזה כשנתיים. ויטארה מוצעת בתצורת הנעה קדמית ועם הנעה כפולה.

     

     

    במעמד מתיחת הפנים הותקנו בויטארה כל מערכות הסיוע לנהג העיקריות – כמתבקש וכמקובל כיום, ובראש ובראשונה מערכת בלימה אוטונומית שנחוצה, בין השאר, כדי לקבל ציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של פרויקט Euro-NCAP. מערכת זאת פעילה עד למהירות של 100 קמ"ש, ובנוסף לה כוללת רשימת מערכות הבטיחות גם מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה מפני כניסה לנתיב חסום, והתרעה מפני תנועה חוצה בעת נסיעה לאחור.

    ויטארה, כעת כבר בדור הרביעי שלה, נמכרת ב-191 מדינות ברחבי העולם וסך המכירות המצטברות של כל הדורות והדגמים עבר לאחרונה את קו ה-3.7 מיליון יחידות. לישראל אמורה סוזוקי ויטארה המחודש להגיע בתחילת שנת 2019.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוזוקי ויטארה באמצע החיים: עדכון עיצוב ומנוע טורבו חדש

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.