• Ad
  • סובארו B4 החדשה

    סובארו B4 ואאוטבק החדשות אצלנו במרץ 2015

    המשפחתית הגדולה ורכב הפנאי הגדול של סובארו צפויים להגיע אלינו במרץ 2015. אבל בינתיים B4 החדשה לא מוצעת עם מנוע קטן מ-2.5 ליטר. היבואנית אופטימית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סמל"ת, יבואנית סובארו, תשיק את ה-B4 החדשה במרץ 2015 אבל לעת עתה היצרנית טרם שידכה למכונית מנוע קטן מ-2.5 ליטר. עם זאת היבואנית אופטימית ומעריכה כי עד תחילת השיווק במרץ 2015 תוצע המכונית גם עם מנוע ה-2.0 ליטר של הדור היוצא. B4 תוצע בישראל רק בגרסת סדאן, לטענת היבואנית לקוחות שירצו את תצורת הסטיישן ימצאו את מבוקשם באאוטבק שתשווק בישראל במקביל ל-B4.

    שתי המכוניות החדשות של סובארו הוצגו לאחרונה: B4 הוצגה בתערוכת שיקאגו (בפברואר 2014) ואאוטבק בתערוכת ניו יורק (באפריל 2014). השתיים חולקות בסיס משותף שמגיע מהדורות הקודמים ומציעות ממדים מעט גדולים יותר מבעבר. לטענת סובארו על אף השימוש בפלטפורמה הקודמת כוילו מחדש כל מערכות הניהוג (מתלים, בולמים, היגוי ובלמים) במטרה להפך את המכוניות לדינמיות יותר מאי פעם.

    המכוניות החדשות מציעות מפרט אבזור עשיר מבעבר הכולל בין היתר צג מגע גדול בקונסולה המרכזית לתפעול מערכות הרכב ויישומי טלפון נייד מתקדמים. כמו כן המכוניות ישווקו עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות שכבר כמעט הפכו להכרח כמו מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת התראה על עצמים בשטחים מתים, תאורה אדפטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

    סובארו הציגה את המכוניות עם שני מנועים מוכרים מהדורות היוצאים: ארבע צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 2.5 ליטר שמפיק 175 כ"ס (173 כ"ס ב-B4 ו-167 כ"ס באאוטבק בעבר) ושישה צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 3.6 ליטר שמפיק 256 כ"ס. שני המנועים שודרגו לטובת שיפור נתוני צריכת הדלק וזמינות הכוח ולשניהם משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה מחודשת ('לינארטרוניק', בלשון סובארו) עם שישה הילוכים מתוכנתים מראש.

    ובנקודה זו יבואנית סובארו בבעיה מסוימת. הדור הקודם של B4 הוצע גם עם מנוע 2.0 ליטר (150 כ"ס) שהיווה את מרבית מכירות הדגם. סובארו טרם הודיעה על שילוב שכזה ב-B4 החדשה אבל אנשי סמל"ת אופטימיים ומעריכים שבעתיד הקרוב, לפחות עבור השוק הישראלי יוצע שילוב שכזה.

    במידה וה-B4 החדשה תוצע גם מנוע 2.0 ליטר מחירה צפוי להיות דומה לדגם היוצא, קרי סביבות 165,000 שקלים. עם זאת הם מדגישים כי עוד מוקדם לנקוב במחיר סופי. הם גם לא מתכננים להציע בישראל את המנוע הבכיר או את גרסת הסטיישן של B4 לאור הביקוש הנמוך בשוק. "מי שרוצה סטיישן כבר יקנה את האאוטבק." הם אומרים.

    האאוטבק הנוכחי מוצע עם מנוע 2.5 ליטר כך שכאן היבואנית תמשיך כרגיל ומעריכה שהדגם החדש יימכר בגזרת המחיר של קודמו סביב 200,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.