• Ad
  • סובארו קרוס-אובר מ7 בתערוכת טוקיו
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הצצה אל הקלפים של סובארו מגלה שם מכונית סטיישן בינונית בגודלה, ג'יפון חדש וג'יפ גדול במיוחד

    בשנה הבאה תשיק סובארו מכונית סטיישן ספורטיבית חדשה, קטנה מן הלגאסי וככל הנראה גדולה מן האימפרזה הנוכחית.
    דגם התצוגה Levorg, אשר יוצג בחודש הבא בתערוכת המכוניות הבינלאומית של טוקיו ביפן, מוכיח שוב שליפנים כנראה נגמרו השמות הסבירים שבהם אפשר לעשות שימוש. השם המוזר הזה, כך הם מסבירים, הוא שילוב של "לגאסי", "מהפיכה" (Revolution) ו'טורינג' (אצלם זה מסתדר איכשהו).
    כאמור, ההערכה כעת היא ש-Levorg מייצגת מכונית קטנה מלגאסי או 'אאוטבק' הנוכחיות, והחידוש החשוב ביותר בה הוא מנוע 1.6 ליטר חדש, מוגדש טורבו. מנוע זה, שבסובארו מבטיחים שהוא חזק וחסכוני כאחד, יניע בעתיד גם דגמים אחרים של החברה. המכונית האמיתית, אגב, כבר קרובה מאד לייצור וצפויה ביפן כבר בשנה הבאה.
    אנשי סובארו מבטיחים שהסטיישן החדשה תוצע עם מגוון מכובד ביותר של מערכות סיוע לנהג ומניעת תאונות, ותציע "שילוב טוב של הנאה מנהיגה, בטיחות וידידותיות לסביבה".
    דגם תצוגה אחר של סובארו בטוקיו רומז כנראה אודות 'XV' העתידי או אפילו על ג'יפון נוסף, קטן ממנו. הוא נקרא "קרוס-ספורט דיזיין" קונספט, ויופיע בטוקיו בתצורה היברידית. באופן מוזר, אך לא מפתיע, סובארו מכריזה רשמית שהג'יפונים והג'יפים העתידיים שלה יהיו בעלי "מראה עירוני". החברה שעשתה לעצמה שם במירוצי ראלי מבינה שהפרוסה מרוחה כעת בצד של רוכשי מכוניות עירוניים שמחפשים עיצוב וייחוד, ואליהם בדיוק היא מכוונת.
    מנוע ה-1.6 ליטר מוגדש הטורבו שנזכר קודם ישודך ב'קרוס-ספורט' ההיברידית לשלושה מנועים חשמליים, ובסובארו טוענים שג'יפון זה הוא החלוץ בסדרת ג'יפונים עירוניים' – קטגוריה שבה הם מתכוונים להתמחות. אורכה של מכונית התצוגה הוא 4.30 מ' לעומת 4.45 של ה-XV הנוכחי או 4.6 של פורסטר. לכך יכולות להיות שתי משמעויות: או שאלה פשוט מידותיה של מכונית התצוגה (והמכונית האמיתית תהיה ארוכה יותר) או שסובארו תציג ג'יפון עירוני קטן מ-XV אשר יתחרה בג'וק ודומיו.
    עם זאת, היות שהשוק הרווחי והחשוב ביותר של סובארו הוא השוק האמריקני, כנראה שדגם הקונספט החשוב ביותר מבחינתם הוא הדגם השלישי שיציגו בטוקיו: "קרוסאובר 7" שמייצג ג'יפ גדול (4.78 מ') עם שבעה מקומות ישיבה, אשר צפוי להחליף את טרייבקה.
    הנעה כפולה, מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטר ובעיקר עשר רמות גימור שונות וגבוהות מעידים על כך שאמריקה נותרה יעד עיקרי (ורווחי) עבור אחד מיצרני הרכב הקטנים אך המתמחים ביפן, ועבור שוק זה כדאי לסובארו להשקיע בכלי גדול ויוקרתי.

    אגב, סובארו מתכוונת כמעט להכפיל את היקף הייצור שלה במפעל האמריקני שלה באינדיאנה, מכ-170 אלף מכוניות ל-300 אלף בשנה, וזה עשוי להוריד מעט את הלחץ על המפעלים שלה ביפן. באינדיאנה מיוצרים כיום לגאסי, אאוטבק וטרייבקה (נוסף לקאמרי של טויוטה), וסובארו תוסיף לשם גם את אימפרזה. עבור השוק שלנו אלה אמורות להיות בשורות טובות מפני שכך יתפנה כושר ייצור של המכונית החשובה ביותר של סובארו לישראל.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סובארו תחשוף בטוקיו את מחליפיהם העתידיים של XV וטרייבקה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.