• Ad
  • גרסה ארוכה לטיבולי המוכר לנו, ומכונית קונספט עם הנעה היברידית, יעמדו במרכז התצוגה של סאנגיונג הקוריאנית בתערוכת ז'נבה הקרובה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סאנגיונג הקוריאנית, יצרנית הרכב הקטנה שהתמחתה היסטורית בג'יפים וכיום שייכת לחברת מהינדרה ההודית, מכינה הופעה של ממש לתערוכת ז'נבה הקרובה בעוד פחות משבועיים.

     

    - 002XLV_סאנגיונג בתערוכת זנבה 2016

     

    סאנגיונג חשפה טיזרים ראשונים אודות שני 'רכבי פנאי' – אחד מהם דגם סדרתי והשני דגם תצוגה – שאותם תציג בתערוכה.

    הדגם הסדרתי הוא טיבולי XLV, גרסה ארוכה, בעלת אופציה ל-7 מושבים, של טיבולי שנמכר בישראל.

    XLV נבדל מטיבולי המוכר לנו בתוספת של 23.5 ס"מ לחלקו האחורי, מעבר לקורה C, כך שהאורך הכולל שלו קרוב לזה של רכבי פנאי בגודל בינוני כמו קיה ספורטאז'.

    תוספת האורך אפשרה להגדיל את נפח תא המטען ל-720 ליטר, אם כי המרחב הפנימי לנוסעים נותר ללא שינוי בגלל שבסיס הגלגלים לא הוארך, ועומד על 260 ס"מ, כלומר מתחת לממוצע בקטגוריה הזו.

    כמו טיבולי הרגיל גם הגרסה הארוכה תוצע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר או מנוע טורבו דיזל בנפח דומה, עם אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, מתוצרת אייסין היפנית, ועם הנעה קדמית או כפולה.

    דגם התצוגה שיוצג לצידו של טיבולי XLV נקרא SIV-2, קיצור של Smart Interface Vehicle, וממה שנשקף מהאיורים שאותם פרסמה סאנגיונג עולה דמיון לא מבוטל לטיבולי מבחוץ, אולם תא הנוסעים מעוצב באופן אחר.

     

    SIV-2סאנגיונג בתערוכת זנבה 2016

     

    העניין האמיתי נמצא ביחידת ההנעה ההיברידית של SIV-2, אשר משלבת מנוע טורבו בנזין עם הזרקה ישירה בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי שמספק 13.5 כ"ס.

    סוללת ליתיום-יון בקיבולת צנועה של חצי קילוואט-שעה מרמזת שהמנוע החשמלי משמש בעיקר כמנוע עזר למנוע הבנזין, כדי לשפר את התאוצה ולחסוך בדלק.

    לדברי סאנגיונג, יחידת הנעה היברידית זו אמורה להתוות דרך לדגמים היברידים, היברידים נטענים ולדגמים חשמליים שאותם תציג בעתיד.

     

    SIV-2_concept_סאנגיונג בתערוכת זנבה 2016

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סאנגיונג חושפת קרוס-אוברים נוספים בתערוכת ז'נבה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.