• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי ההתרסקות, והבעיות בטורבו, והתאונות על המסלול – אאודי לקחה בגדול את מקומות 1 ו-2 בלה מאן. הישג גדול לפורשה למרות פרישתה מהמירוץ כמעט ברגע האחרון

    ספר שלם לא יספיק כדי לתאר את מה שעבר על קבוצת המירוצים של אאודי בשבוע האחרון, אבל השורה התחתונה שלו מאד קצרה וברורה: "לעולם לא להיכנע".
    יותר מ-22 שעות אחרי ההזנקה למירוץ המפרך ביותר בעולם קיבלה אאודי את התמורה למאמציה, כאשר בעיה מכאנית השביתה את מכונית מספר 20 של פורשה, שהובילה את המירוץ, ולאחר מכן גם את מכונית מספר 14 שלהם, שלא סיכנה אותה.

    לאחר כמה הקפות חלשות יחסית הסתבר ששתי המכוניות של פורשה סובלות מבעיה שאי אפשר לפתור במהלך הזמן שנותר, ושתיהן פרשו רשמית מן המירוץ לקראת סוף השעה ה-23 שלו, קצת יותר משעה לפני הסיום.

    לפורשה יש את כל הסיבות בעולם להיות מאוכזבת, אחרי שכבר הובילה את המירוץ, ובה בשעה יש לה גם סיבות רבות לגאווה לנוכח ביצועים מרשימים מאד לאורך יותר מ-22 שעות של מירוץ.

    אאודי, לעומת זאת, לקחה את כל הקופה: מכונית מספר 1, שחזרה מן המתים (טוב, למעשה זאת שילדה חדשה אבל מי סופר?), לקחה את המקום השני, עם 3 הקפות פחות ממכונית מספר 2, שהשלימה 372 הקפות שבהן חוותה הרבה מאד דרמה.
    טויוטה נהנתה גם היא מן ההפקר והעלתה את צוות מכונית מספר 8 שלה לפודיום, ותשואות רמות מגיעות גם לצוות של ריבליון, עם מכונית מספר 12, שסיימה במקום הרביעי.

    פורשה הוציאה את מכונית מספר 14 לסיבוב פרידה, ומכיוון שבמשך יותר מ-22 שעות צברה מספיק הקפות היא אפילו דורגה חמישית בקטגוריה.
    החדשות הטובות עוד יותר הן ששנת 2015 אמורה להיות עוד יותר מרתקת בלה מאן, עם כניסתם של ניסאן, ואולי גם יצרנים נוספים, וכנראה גם הוספת מכונית שלישית לטויוטה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ניצחון גדול לאאודי ב-24 השעות של לה מאן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.