• Ad
  • ניסאן NV200 לאחר מתיחת פנים 2015

    ניסאן NV200 המחודש בישראל

    קרסו חוזרת לשווק את ניסאן NV200. כעת זהו דגם מחודש לאחר מתיחת פנים עם מנוע 1.6 ליטר חדש. המחיר דומה לבעבר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לאחר היעדרות של שנה קרסו חוזרת לשווק את NV200 – המסחרית הקטנה של ניסאן. הדגם מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קוסמטית קלילה ועדכון מנוע.

    ניסאן NV200 הוצגה ב-2009 והגיעה לישראל בספטמבר 2011. במסגרת תערוכת הנובר שנערכה בנובמבר 2014 הציגה ניסאן מתיחת פנים לדגם שעיקרה עדכון קוסמטי קליל לחוץ ולפנים, והחלפת מנוע ה-1.6 ליטר הקודם במנוע חדש באותו הנפח. זהו אותו מנוע טורבו-דיזל שנמצא ברנו קנגו וגם כאן הוא מפיק 90 כ"ס. גם בדור טרום מתיחת הפנים חלקו השניים את המנוע הקודם שהפיק 85 כ"ס במקרה של ניסאן ו-80 כ"ס במקרה של רנו. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    NV200 משווקת בגרסאות שונות וביניהם גרסאות נוסעים עם חמישה ושבעה מושבים, ואף נמכרה בארץ בגרסת שבעה מושבים, אבל לעת עתה יבואנית ניסאן בחרה להתמקד בגרסת הקומבי המסחרית עם חמישה מקומות ישיבה בשתי שורות מושבים, צמד דלתות הזזה בצדדים וצמד דלתות אחוריות. מידותיה הם אורך של 440 ס"מ, רוחב של 169 ס"מ, גובה של 186 ס"מ ובסיס גלגלים של 272 ס"מ.

    המכונית תשווק ברמת גימור אחת ובמחיר של 141,000 שקלים שכולים מערכת שמע מקורית עם כניסות USB ו-AUX, בלוטות' מקורי, בקרת שיוט, 6 כריות אוויר, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.