• Ad
  • תקלה שמונעת פתיחה של כריות האוויר מאלצת את ניסאן להחזיר לתיקון מיליוני מכוניות, חלקן בפעם השנייה. רוב המכוניות נמכרו בארה"ב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת ניסאן הודיעה בסוף השבוע על קריאה לתיקון של יותר מ-3.53 מיליון כלי רכב בגלל תקלת חיישן אשר עלולה למנוע מכריות-האוויר של הנוסע מלפנים להיפתח בעת תאונה.

     

    ניסאן מקסימה מלפנים

     

    בחלק מן המכוניות הללו כבר בוצע בעבר תיקון של אותה תקלה, אולם מן הסתם הוא לא פתר את הבעיה.

    התקלה הטכנית נוגעת למספר דגמי ניסאן שחלקם נמכר גם בישראל, ובהם אלטימה משנות הייצור 2014-2017, מקסימה משנות הייצור 2015-2016, מוראנו, פאת'פיינדר, NV200, ליף ואלמירה, וכן דגמי Q50 ו- QX60 של אינפיניטי משנות הייצור 2014-16 – אולם יחלוף פרק זמן לפני שהיצרנית תודיע גם ליבואנית הישראלית האם מכוניות שכלולות בקריאה זאת לתיקון נמכרו בישראל או יובאו לכאן ביבוא אישי.

    במהלך שנת 2014 ניסאן כבר החזירה לתיקון כמיליון כלי רכב בגלל אותה תקלה, חלקם כאמור כלולים גם בקריאה לתיקון שפורסמה כעת, ובין השאר כלולים בה גם כ-622 אלף 'סנטרה' ('פולסאר' באירופה) שבהן יבוצע תיקון נוסף, אחר, של אבזם חגורת הבטיחות של הנוסע. זאת בגלל דפורמציה שנוצרת באבזם זה כאשר מציבים מושבי תינוקות במושב הקדמי.

     

    כרית אוויר.JPG 002

     

    קריאה זאת היא הקריאה לתיקון הרביעית שניסאן מבצעת בגלל נושא דומה מאז שנת 2013, וגם הפעם הבעיה היא שחיישן המשקל שמותקן במושב שלצד הנהג לא מצליח להבחין אם על המושב יושב ילד או מבוגר – דבר שאמור לפתוח את כרית האוויר בעוצמות שונות – או שלא יושב שם אף אחד, מה שאמור לבטל את פתיחת כרית האוויר בכלל כדי לצמצם את הנזק לנהג ולמכונית.

    הקריאה לתיקון מבוצעת בעקבות חקירה של מינהל הבטיחות הפדרלי האמריקני שנפתחה בחודש אוגוסט האחרון לאחר שנבחנו 1,271 תלונות של לקוחות ומימושי אחריות של בעלי רכב בנושא זה. אנשי ניסאן מסרו שלא ידוע להם על הרוגים כתוצאה מן התקלה אבל כן ידוע להם על שלושה מקרים של פציעות "באורח בינוני".

    דובר מטעם חברת ניסאן מסר שתיקון התקלה מבוצע בדרך שונה בדגמים השונים שכלולים בה: בחלק מן המקרים מדובר רק בעדכון תוכנה אך באחרים נדרשת החלפתו הפיזית של החיישן שמותקן במושב.

    ניסאן תחל לשלוח הודעות ללקוחות בסוף חודש מאי הקרוב, ולזמן אותם לביצוע התיקון.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ניסאן קוראת לתיקון ל-3.5 מיליון כלי רכב

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.