• Ad
  • ניסאן אלטימה מלפנים
    יבואנית ניסאן החלה בשיווק אלטימה ומקסימה מארה"ב. בשני המקרים מדובר בדגמים גדולים יחסית, שיכניסו את היבואנית לסגמנטים מהם נעדרה בשנים האחרונות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, החלה בשיווק אלטימה (Altima) ומקסימה (Maxima) – צמד מכוניות סדאן גדולות המיובאות מארה"ב. בשני המקרים מדובר בדגמים גדולים יחסית, שיכניסו את היבואנית לסגמנטים מהם נעדרה בשנים האחרונות.

    עבור אלטימה, המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בארה"ב, זו דריסת רגל ראשונה בישראל והיא מיועדת להתחרות במשפחתיות הגדולות כדוגמת שברולט מאליבו והונדה אקורד. ניסאן מקסימה שווקה בישראל בעבר בדורה הרביעי והחמישי (בין השנים 1996-2005) ונחלה כאן הצלחה נאה. כמשפחתית המוגדרת בארה"ב כ"פול-סייז" היא מיועדת להתחרות בדגמים גדולים יותר כדוגמת שברולט אימפלה וטיוטה קאמרי.

    שתי המכוניות מיוצרות ומיועדות בעיקר לשוק האמריקני ולא מוצעות בתקינה אירופאית הנדרשת בישראל. לפני כארבע שנים הודיעה משרד התחבורה על פתיחת השוק לתחרות והתיר יבוא דגמים המיוצרים בארה"ב בתקינה אמריקנית. למרות הצהרות משרד התחבורה על פתיחת השוק לתחרות עד לאחרונה זה היה בלתי אפשרי. טויוטה היתה הראשונה שהצליחה לייבא דגם בתקינה אמריקנית (קאמרי שהגיעה לישראל לפני כשנה) וניסאן היא השניה. העובדה ששתי היבואניות פתחו לעצמן את הציר האמריקני פותחת עבורן אפשרויות יבוא של דגמים נוספים מארה"ב. משתי היבואניות נמסר בעבר שהחלטה שכזו תלויה לא מעט במחיר רכישת הדגם.

    ניסאן אלטימה שהושקה בשנת 2012 ומקסימה שהושקה בשנת 2008 חולקות פלטפורמה (שמשותפת גם למוראנו) וכמעט זהות במידותיהן. אורכה של אלטימה עומד על 486 ס"מ (שני ס"מ יותר מהמקסימה), רוחבה על 183 ס"מ (שלוש ס"מ פחות), כאשר גובהה ובסיס הגלגלים זהה (147 ו-277.5 ס"מ בהתאמה).

    הן נבדלות בעיצוב, באבזור ובמנוע. ניסאן אלטימה תוצע בישראל עם מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר שמפיק 182 כ"ס. מקסימה תוצע עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר שמפיק 290 כ"ס. לשתי המכוניות הנעה קדמית ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. אלטימה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ומקסימה ב-6.3 שניות. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 13.3 ק"מ לליטר באלטימה ו-9.3 ק"מ לליטר במקסימה.

    אלטימה תשווק בישראל בשתי רמות גימור. הבסיסית 'SV' תעלה 175,000 שקלים ותציע מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', מצלמת רוורס, כפתור התנעה, מושב נהג חשמלי חלקית, בקרת שיוט, חישוקי 17 אינץ' ועוד. הרמה המאובזרת 'SL' תעלה 200,000 שקלים ותוסיף מושבי עור מחוממים, מערכת מולטימדיה משודרגת, פנסי לד וחלון גג.

    מקסימה תשווק במחיר של 240,000 שקלים וברמת גימור אחת הכוללת, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, כפתור התנעה, בקרת שיוט, וילון חשמלי לשמשה האחורית, עור, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות ואפשרות קירור/חימום, חלון גג כפול ועוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ניסאן אלטימה ומקסימה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.