• Ad
  • נא להדק חגורות, ממריאים: המיקרוואן שהתתחפש למטוס

    מיניווואנים ומיקרוואנים הם רכבים מאוד יעילים אבל נטולי כל אפיל. בריטי אחד מצא פתרון מאוד מקורי לבעיה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    וואנים, מיניוואנים ובמיוחד מיקרוואנים הם רכבים מאוד יעילים ושימושיים אבל המראה שלהם, איך נאמר זאת בעדינות, לא מעורר הרבה חשק.
    זו כנראה הסיבה בגללה הרבה מאוד אנשים שמבחינה רציונלית וואנים הם בדיוק הרכבים שהם צריכים, מחליטים בשנים האחרונות בסופו של דבר לרכוש רכבי פנאי וג'יפונים בעלי תדמית הרבה יותר נחשקת.

    עם זאת, מסתבר שיש גם דרך נוספת ומקורית בהרבה המאפשרת לשלב בין תא נוסעים מרווח, ישיבה על הגובה ומראה קולי מלבחור בסתם קרוסאובר סתמי כפי שמוכיח הרכב של בחור בריטי אחד המוצע בימים אלו למכירה ב-eBay.

    עוד ב-TheCar: 
    מי צריך כבישים? אובר שכרה מהנדס נאס"א כדי לפתח מונית מעופפת 
    זה מטוס? זה מסוק? לא, זה הקרוואן היקר בעולם 
    למה לנסוע כשאפשר להגיע?

    על אף שקשה להאמין, במקור היה מדובר במיקרוואן של דייהטסו שהמזכיר מאוד בצורתו את הסובארית שהייתה בשירות צה"ל ובוודאי זכורה לרבים מכם משנות ה-80' וראשית שנות ה-90', אך אותו בריטי חביב החליט לפרק את המרכב הרבוע (שהוביל בזמנו לאנשים לכנות את הדגמים הללו בכינוי החיבה "מקרר") ולהרכיב במקומו את החרטום והקוקפיט של מטוס מנהלים קל מדגם Beechcraft B55.

    כדי להשלים את המראה הלא שגרתי הוא הוסיף סוג של כנף זנב אחורית, יציאות דמי של מבער אחורי וחיפוי לגלגלי המיקרוואן בסגנון דלתות של גלגלים מתקפלים ממטוסי סילון.

    המוכר מציין שהוא רכש את המיקרוואן בשלבים ראשונים של הפרויקט, שיפר את החיבור של מרכב המטוס לשלדה של דייהטסו וחיזק את המרכב בעזרת כלוב התהפכות מלא. כמו כן נרשמו התאמות רבות בקוקפיט וכיום, למעט כמה השלמות מכניות מינוריות, הוואן-מטוס מוכן וכשיר לנסיעה.

    בעוד שבארץ הקודש אין שום סיכוי שבעולם לקבל רישוי ליצירה שכזו, אולי תתפלאו לגלות שבבריטניה כמעט הכל מותר וכל אחד יכול לבנות כל הזיה מוטורית בסדנה הביתית ולנוע איתה בצורה חופשית לחלוטין על הכביש הציבורי כל עוד היא מציגה מערכות בלימה והיגוי תקינות ולא פולטת זיהום מעל למותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.