• Ad
  • מתאהב בה כל יום מחדש: הקנדי שנהג מעל למיליון קילומטרים בפורשה 911 טורבו שלו

    מרבית מכונית העל בעיקר נחות בחניונים וביצועיהן המדהימים כמעט ולא מנוצלים, אבל מן העבר השני יש אנשים כמו ביל מקאיצ'רן הקנדי שננהג בפורשה 911 טורבו שלו כבר 1.2 מיליון קילומטרים  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פורשה 911 היא מכונית העל היחידה שיכולה באמת לשמש בלי בעיה גם כרכב יומיומי לנסיעות מנהליות.
    הרבגוניות הזו היא כנראה אחת הסיבות המרכזיות שהפכו את ה-911 לאייקונית כל כך כבר יותר מ-50 שנה, אולם חלק גדול מבעליהן של מכוניות אלו, במיוחד של דגמי האספנות מקוררי האוויר, לא בדיוק יוצאים עם ה-911 שלהם לקניות בסופר או ליום סידורים בכרך ובפועל המכונית שלהם בעיקר חונה בגראז' הביתי.

    עם זאת, יש מי שבכל זאת מקפידים לנצל את ה-DNA המגוון של רכבם כמו למשל ביל מקאיצ'רן מטורונטו שבקנדה שרכש ב-1976 פורשה 911 טורבו מודל 1975 ומאז נהג עליה כמעט 1.2 מיליון קילומטרים, או במילים אחרות – עושה עליה קילומטראז' במחוזות הליסינג של כ-30 אלף קילומטרים בשנה.

    מעבר לנסיעות מנהליות ולטיולי נהיגה, ה-911 טורבו הדביקה את מקאיצ'רן בחיידק המרוצים שגורם לו לחצות את אמריקה הצפונית לאורכה ולרוחבה כדי להשתתף בליגות מרוצים שונות בניו אינגלנד, ג'ורג'יה, פלורידה ומקומות נוספים בארצות הברית.

    עוד ב-TheCar:
     סינגר חושפת את מנוע ה-911 מקורר האוויר האולטימטיבי
    ה-911 המיליון ירדה מפסי הייצור
    בקרוב: מרבית מכוניות פורשה יהיו חשמליות

    בשנת 2009, אחרי 850 אלף קילומטרים שכללו רק טיפולים שוטפים ותיקונים קלים, הרכב היה מעורב בתאונה לאחר ש-SUV גדול החליק ופגע בחלקו האחורי וגרם לנזק לא מבוטל לפגוש ולסרן האחורי. מקאיצ'רן כמובן התבאס מהתאונה אך החליט לא לתת לה להשפיע עליו ועל המכונית, מיהר לתקן את הרכב ויצא מיד למסע מרתוני שנמשך 30 שעות כמעט רצופות של נהיגה ו.-4300 קילומטרים אל פסטיבל רכבי האספנות החשוב בצפון אמריקה בפבל ביץ' שבמונטריי בקליפורניה.

    בשנת 2012, בדרך למפגש רכבי הפורשה המפורסם בהרשי שבפנסילבניה, ה-911 של מקיארן חצתה את קו מיליון הקילומטרים.

    "ציינו את המאורע עם קצת שמפניה, אבל זה רק מספר ואני ממשיך לנהוג ברכב כרגיל", אומר מקאיצ'רן, ואכן הפורשה שלו ממשיכה לעבוד קשה בלי שום הנחות עם ממוצע נסועה שנתי אפילו מעט גבוה מבעבר.

    "יש לי גם רכבים מודרניים יותר, אבל ה-930 היא פשוט מכונה מדהימה", מסביר מקאיצ'רן. "כשהטורבו הושקה בשנות ה-70' היא קבעה סטנדרטים חדשים של ביצועים למכוניות וגם היום, אחרי יותר מ-40 שנה ו-1.2 מיליון קילומטרים, היא עדיין מצליחה לרגש אותי מאוד בכל פעם שאני אוחז בהגה שלה".

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.