• Ad
  • שלושה חודשים אחרי שג'רמי קלארקסון פוטר מתוכנית הרכב המפורסמת בעולם, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד, שותפיו להנחיה, צילמו השלמות לפרקים שיסגרו את העונה ה-22. במקביל, העיתונות הבריטית מדווחת על סכומים נדיבים מאוד שהוצעו לצמד כדי להישאר ב"טופ גיר"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כשלושה חודשים לאחר ש"טופ גיר", לפחות כפי שאנו מכירים אותה, הגיעה לסיומה בעקבות תקרית אלימה בה היה מעורב ג'רמי קלארקסון והביאה לפיטוריו, השבוע עסקו ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד, המנחים שלצידו, בצילומי השלמות וקטעי קישור באולפן ועל המסלול לשני הפרקים האחרונים של העונה ה-22 שהפקתם נגדעה באיבה בעקבות אותה תקרית.

    הפרקים ישודרו בהמשך השנה ולמעשה יהיו הפעם האחרונה בה ניתן יהיה לראות את השלישיה המוטורית המפורסמת בעולם יחד על המסך, לפחות תחת המעטפת של רשות השידור הממלכתית הבריטית, ה-BBC.

    כזכור, בתחילה הבוסים של BBC האמינו כי שותפיו של קלארקסון, האמונד ומיי, ישארו בצוות התוכנית, אך בסמוך למועד האירוע הם הצהירו שאין בכוונתם להמשיך בלי קלארקסון שהוביל את “טופ גיר” עוד בגלגולה הקודם מאז שנת 1988.
    עזיבתו של אנדי וילמן, המפיק של טופ גיר וחברו של קלארקסון, את ה-BBC זמן קצר לאחר התקרית וההצהרות של מיי והאמונד עוררו גל שמועות כי וילמן שוקד על תוכנית רכב חילופית בכיכובם של שלושת המנחים שתהיה זמינה לצפיה בפלטפורמת נטפליקס ו-ITV ברשת.

    יחזרו לשתף פעולה על קלארקסון או שיתפתו להצעה הנדיבה של BBC?
    יחזרו לשתף פעולה על קלארקסון או שיתפתו להצעה הנדיבה של BBC?

    לפני כחודש נראה היה כי ב-BBC החליטו להמשיך הלאה והעיתונות הבריטית דיווחה על בחירתם של מנחים מחליפים ל"טופ גיר" בדמותם של הדוגמנית היפהפיה ג'ודי קיד, נהג המירוצים גיא מרטין והשחקן פיליפ גלניסטר.
    כעת מתברר, יתכן שבעקבות פיילוט לא מוצלח במיוחד או בשל קולות המעריצים שהתקשו לקבל את עזיבתם של קלארקסון, מיי והאמונד, כי ב-BBC הציעו להאמונד ולמיי סכומים נדיבים ביותר העומדים, כך מדווח הטלגרף, על כמיליון לירות שטרלינג בעונה לכל אחד כדי שאלה ישקלו מחדש את עזיבתם.

    על פי התוכנית המתגבשת, אם הצמד יחליט לקבל את ההצעה הנדיבה, האמונד ומיי ינחו את הסדרה כשלצידם בכל פרק מנחה אורח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    משלימים את החסר: ריצ'ארד האמונד וג'יימס מיי צילמו השלמות ל"טופ גיר"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.