• Ad
  • פיז'ו סיטרואן DS MG
    במסגרת עדכון שדרת הניהול בשורות היבואנית דוד לובינסקי מצהירה לראשונה היבואנית: "זהו חלק מתהליך אסטרטגי להפיכת הקבוצה לאחד היבואנים המובילים בענף הרכב"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    נמשכים שינויי הניהול בדוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו, סיטרואן ו-MG. היבואנית הודיעה על מינוי ליאור הולצמן לסמנכ"ל המכירות של הקבוצה. הולצמן יחליף את חבי ברק שבתחילת חודש זה הודיע על פרישתו.

    הולצמן (44) בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק נמצא בתחום הרכב בתשע השנים האחרונות. בשלוש השנים האחרונות שימש כמנהל חטיבת מיצובישי בקבוצת כלמוביל ותחת ניהולו הוביל את המותג היפני להישגי מכירות מרשימים כמעט בכל ליין הדגמים: ספייסטאר, אטראז' ואאוטלנדר. לפני כן הולצמן ניהל את אגף המכירות של מותג יונדאי שגם שייך לכלמוביל.

    הולצמן יחליף את חבי ברק שכיהן בתפקיד במהלך ארבע וחצי השנים האחרונות. ברק, עו"ד ובעל תואר בכלכלה ומדעי הרוח, כיהן בתפקיד דומה בחברת בטר פלייס והיה ממקימי החברה. לפני כן הוא היה ממקימי טיב טעם ופלאפון וחבר הנהלה בחברות פרטנר. עיקר הצלחתו של ברק בשורות דוד לובנסקי נרשמה בתחום המשומשות כמו הקמת מתחם המשומשות בגלילות.

    אחד היבואנים המובילים בענף הרכב
    בסוף ההודעה לעיתונות על מינויו של הולצמן לתפקיד נכתב שהשינויים הם: "חלק מתהליך אסטרטגי להפיכת קבוצת לובינסקי לאחד היבואנים המובילים בענף הרכב." זו הפעם הראשונה בה דוד לובינסקי אומרת זאת במפורש ואין להקל בכך ראש.

    קבוצת לובינסקי נוסדה בשנת 1936 ומיום הקמתה מנוהלת ומתנהלת כעסק משפחתי. בסוף אוקטובר 2014 מונה מנכ"ל חיצוני לחברה, אבי צור, שבשש השנים שקדמו לכך כיהן כמנכ"ל צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן.

    מינוי מנכ”ל חיצוני לחברה משפחתית אינו מהלך פשוט ומצד שני מאוד משמעותי. בפני צור אתגר גדול – הגדלה משמעותית של המכירות ונתח השוק בכל המותגים המיובאים על-ידי דוד לובינסקי. קבוצת לובינסקי פועלת בישראל כיבואנית פיז’ו, סיטרואן ו-MG הסינית וגם פולריס ואופנועי KTM. בנוסף לחברה פעילות בתחום המצברים והליסינג.

    משמעות האמירה של להיות "חלק ממובילות ענף הרכב" היא בראש ובראשונה להרים את המכירות באופן משמעותי. את שנת 2014 סיימה סיטרואן במקום ה-15 עם 4,635 מסירות וירידה של 30% לעומת שנה לפני כן. פיז'ו במקום ה-18 עם 4,121 מסירות וירידה של 6.5% ו-MG במקום האחרון עם 4 מסירות בלבד במהלך כל שנת 2014.

    מבין יבואניות הרכב דוד לובינסקי מדורגת המקום העשירי עם נתח שוק של 3.7% בשנת 2014. לשם השוואה צ’מפיון מוטורס, היבואנית אותה ניהל צור לפני שהיגע ללובינסקי, גדולה בהרבה. את השנה שחלפה סיימה צ'מפיון מוטורס עם נתח שוק של 12.8% ובמקום השני מבין יבואניות הרכב (אחרי כלמוביל).

    בנוסף, רוב מותגיה גם נמצאים בצמיחה משמעותית כמה שנים: סקודה סיימה את 2014 במקום החמישי עם 14,289 מסירות ועם עליה של 8.6% ביחס לנתוני 2013. סיאט דורגה במקום ה-14 עם 6,177 מסירות ועליה של 5.8% ואאודי במקום ה-20 עם 2,568 מסירות – עליה של 10.5% והמקום הראשון מבין מותגי היוקרה. פולקסוואגן מדורגת גבוה יותר, במקום ה-13 עם 7,637 מסירות, אך היא היחידה שהציגה ירידה לעומת נתוני 2013 (9.6%).

    מכאן שאולי לא ממש מפתיע לגלות את השינויים בשדרת הניהול של קבוצת לובינסקי. מאז כניסתו של צור לתפקיד עזבו קלאודיה פיין, מנהלת השיווק של הקבוצה, ואורן אוחנה, מנהל המכירות. את קלאודיה החליפה קארן שיף שלפני כן שמשה כמנהלת תקשורת שיווקית של סקודה ומנהלת פרויקטים שיווקיים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לובינסקי: "נהיה אחד היבואנים המובילים בענף הרכב"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.