• Ad
  • מיצובישי החלה בשיווק אטראז', סופר-סופר-מיני שמנסה לקסום לצרכן באמצעות רשימת אבזור נדיבה ומחיר אטרקטיבי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי, השיקה הבוקר (יום ג') את 'אטראז", מכונית סופר-סופר-מיני בקטגוריה של יונדאי i25 וסקודה ראפיד, עם תג מחיר של פחות מ-100,000 ש"ח עבור מכונית סדאן אוטומטית.
    אטראז' הוצגה בעולם באמצע 2013, היא מיוצרת בתאילנד ובנויה על פלטפורמה זהה לזו של מיצובישי 'ספייס סטאר', מכונית המיני-פלוס של החברה (שמימדיה דומים לאלה של ניסאן מיקרה).
    מימדיה של אטראז', 425 ס"מ לאורך, 167 ס"מ לרוחב ובסיס גלגלים של 255 ס"מ ממקמים אותה בין קטגוריית הסופר-מיני (יונדאי i20) לבין קטגוריית הקומפקטיות (טויוטה קורולה). נפח תא המטען שלה הוא 450 ליטר.
    כמו בספייס סטאר, גם את אטראז' מניע מנוע בנפח 1.2 ליטר (80 כ"ס) והוא מוצע בשילוב לתיבה ידנית או אוטומטית-רציפה. זהו מנוע מעט חלש יחסית למתחרות, אבל יבואני מיצובישי טוענים שמשקלה הקל (945 ק"ג) מפצה על כך, ומאפשר תצרוכת דלק עדיפה (20.1 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה).
    אטראז' מוצעת בשתי רמות גימור: 'אינוויט' הבסיסית ו'אינסטייל' המאובזרת יותר, בשתיהן אפשר לבחור בתיבה ידנית או אוטומטית.
    להערכת דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי וסגן נשיא כלמוביל, הגרסה האוטומטית המהודרת יותר ('אינסטייל') תהיה הנמכרת יותר, עם נתח מכירות מוערך של 85%. גרסה זו עולה 94,900 ש"ח ומצויידת במערכת מולטימדיה שכוללת ניווט, דיבורית בלוטות' ומצלמה אחורית. רשימת האיבזור כוללת גם חישוקים קלים, בקרת אקלים, מפתח חכם עם לחצן התנעה, חיישני גשם ותאורה ועוד. הגרסה הידנית עולה 89,900 ש"ח, אבל לדברי אורנשטיין רוב הלקוחות יעדיפו את האוטומטית בגלל פער מחיר לא מספיק גדול ביניהן, ומכיוון שאין לה יתרון בצריכת הדלק.
    גרסאות ה'אינוויט' (הידנית והאוטומטית) פחות מצוידות באופן בולט ביחס לגרסאות המאובזרות (ללא לחצן התנעה, בקרת אקלים, חישוקים קלים, ועוד) וזולות ב-1,000 שקלים בלבד (בהתאמה).
    אורנשטיין מעריך שמיצובישי תמכור כ-3,000 אטראז' במהלך 2014.
    מיצובישי שוברת את מחסום השש ספרות כלפי מטה, אך בקרוב תצטרף אליה פיז'ו 301 עם גרסה בעלת תיבת הילוכים רובוטית שתעלה 99,900 ש"ח.
    מיצובישי אטראז' שייכת לקטגוריית ה"תת-משפחתיות" שבה שולטת יונדאי i25. רוב המכירות בקטגוריה זו נמכרים לחברות הליסינג ולכן מחיר המחירון שלהן מנופח, כדי שיתאפשר ליבואנים להעניק הנחות לציי רכב.
    לקוחות פרטיים כמעט ולא קונים מכוניות בקטגוריה זו, אולם למחיר המחירון יש השפעה ישירה על עלות שווי השימוש שמשלמים מחזיקי מכוניות צמודות.
    גם ניסיונות היבואניות להציע גרסאות ידניות בקטגוריה זו, במחיר זול משמעותית – סביב 90,000 ש"ח – לא שינו את התמונה. 98% ממכירות הסגמנט הן מהדגמים האוטומטיים.
    במיצובישי ופיז'ו מקווים לשנות מעט את התפלגות המכירות ולמשוך גם לקוחות פרטיים אשר יהיו מוכנים להתפשר על מימדים קטנים תמורת מחיר נמוך, צריכת דלק עדיפה ואותה רשימת אבזור שאליה התרגלו במכוניות קומפקטיות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיצובישי מציעה: סדאן אוטומטית בפחות מ-100,000 ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.